صبح صادق >>  پاسدار >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹  ، 
شناسه خبر : ۳۵۹۸۶۲
ساخت بیش از  ۱۵ هزار خانه سازمانی
جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۱۵هزار و ۵۷۱ خانه سازمانی سپاه در سطح کشور در حال ساخت بوده و بیش از هزار واحد به بهره‌برداری رسیده است. سردار علی فضلی با بیان این که سال‌ها خانه سازمانی نساختیم، گفت: به تازگی بیش از هزار واحد به بهره‌برداری رسیده است. وی در بخش دیگری از سخنان خود  با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس همه برای خداوند و در سایه اطاعت از امام آمده بودند. آن روزها مردم در اطاعت از امام خود و نائب امام زمان سر سوزنی تردید نداشتند، امروز هم همین است اما دشمن تلاش می‌کند که بین مردم و مرجعشان و نایب امام زمانشان فاصله بیندازد بنابراین باید حواسمان را جمع کنیم.
 
افزایش اعتبار کارت حکمت
پیرو ابلاغیه معاونت نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح، به اطلاع می‌رساند با توجه به افزایش قیمت اقلام اساسی، کاهش قدرت خرید و به منظور ارتقا و بهبود وضعیت فعلی، مرتفع کردن مشکلات اقتصادی موجود، افزایش رضایتمندی و خرسندسازی اعضای پایور، از تاریخ ۱۴۰۳/۳/۱ سقف اعتبار خرید با حکمت کارت در فروشگاه‌های اتکا از مبلغ ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به مبلغ ۴۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال افزایش یافته است.
افزایش اعتبار کارت‌های حکمت یکی از مواردی بوده است که خوانندگان هفته نامه صبح صادق در تماس با دفتر نشریه، آن را خواستار بودند.
 
اتکا در خدمت سیل‌زدگان مشهد مقدس
به گزارش روابط عمومی اتکا خراسان؛ در پی سیل ویرانگر روز گذشته در مشهد مقدس، فروشگاه های اتکا خراسان رضوی به نمایندگی از سازمان اتکا در راستای مسئولیت اجتماعی خود به یاری سیل‌زدگان شتافت. پس از سیل ویرانگر در مشهد مقدس و خسارات شدید به ساکنین منطقه سیدی مشهد، با پیگیری رئیس فروشگاه های اتکا خراسان رضوی تعداد ۲۰۰۰ کنسرو غذایی و اقلام دیگر بین خانواده سیل زدگان توزیع شد.