صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲  ، 
شناسه خبر : ۳۶۱۸۵۷
 امیرعلی ابوالفتح، تحلیلگر مسائل آمریکا: روزهای دشوارتری پیش روی جو بایدن و کمپین انتخاباتی دموکرات‌ها برای حفظ کاخ سفید قرار دارد. دونالد ترامپ روز به روز شکست‌ناپذیرتر می‌شود.
 
محمد ایمانی، فعال رسانه: رأی دوباره به جمهوری اسلامی؛ آقای کروبی امروز با رأی دادن در انتخابات، بخشی از اشتباه خود را جبران کرد. جمهوری اسلامی هم آنقدر نجابت و بزرگواری داشت که اغماض کند و برای او صندوق اخذ رأی بفرستد.
 
رضا پورحسین، استاد دانشگاه: زنان و مردانی که در خارج از کشور در انتخابات‌ شرکت می‌کنند، با فحاشی چند رأس وحشی مواجه می‌شوند. این رأی واقعا ارزشمند و بیان‌کننده مجاهدت آنان است. ایران مقتدر یعنی همین که تحت هر شرایطی به پای عزت آن ایستادگی کنی.
 
عابدینی، فعال رسانه: جو بایدن ۸۱ ساله رئیس‌جمهور آمریکا در مناظره با دونالد ترامپ فاش کرد؛ ایران در جریان موشکباران پایگاه عین‌الاسد در کشتن نظامیان آمریکایی دست داشت. ترامپ ۷۸ ساله رئیس‌جمهور وقت آمریکا گفته بود، در جریان موشکباران عین‌الاسد فقط شماری از نظامیان دچار سردرد شدند.
 
فؤاد ایزدی، کارشناس سیاسی: بایدن خطاب به ترامپ: «زمانی که رئیس‌جمهور بودی ایران به سربازان آمریکایی حمله کرد که منجر به مرگ و ضربه مغزی این سربازان شد، شما قادر به انجام هیچ کاری نبودی و فقط گفتی تعدادی سرباز سردرد گرفته‌اند.» بله، ضربه امروز: انتخابات‌.
 
سیداحسان حسینی، فعال فضای مجازی: یکی از فعالان رسانه در توئیتی نوشت: اشتباه نکنید؛ رکورد تورم ۶۰ درصد، تورم تولیدکننده سه‌رقمی ۱۰۳ درصد، رشد اقتصادی ۵‌ـ درصد، فروش نفت تقریبا صفر، جهش ۶۳۷ درصدی نرخ دلار و مابقی آمارهای منفی دولت دوم روحانی دقیقا نتیجه برجام و شرطی کردن اقتصاد بود.
 
مرتضی سمیاری، فعال رسانه: راهبرد آقا برای مسلح کردن تمام کرانه باختری امروز جنین را به یکی از چندین نقطه ثقل راهبردی مقاومت تبدیل کرده است. هسته‌های کوچک مسلح امروز شکوفه داده و فصل برداشت میوه‌های آن نزدیک است.
 
محمدرضا بهرامی، سفیر اسبق ایران در افغانستان: اعلام برنامه ضد تروریستی اخیر پاکستان که بعد از سفر اخیر شریف به پکن اعلام شد، به معنای ‌‌کاهش نفوذ پاکستان بر طالبان؛ افزایش منافع پکن در منطقه و در مقایسه با آمریکا؛‌ الزام پکن به شراکت ضد تروریسم با اسلام آباد و کاهش نگرانی‌های امنیتی آمریکا در منطقه و تمرکزبر ISKP است.
 
حسن عابدینی، فعال رسانه: حکیمی را پرسیدند، زندگی جبر است یا اختیار؟ گفت: «امروز به اختیار است تاچه بکاریم، اما فردا جبر است؛ زیرا به اجبار باید درو کنیم هر آنچه را که به اختیار کاشته‌ایم.» رأیی که به اختیار در صندوق می‌اندازیم، پیامدش به اجبار دست کم چهار سال مؤثر بر زندگی فردی و اجتماعی ماست.