صبح صادق >>  پاسدار >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۹  ، 
شناسه خبر : ۳۶۶۸۷۶
روی خط

۰۹۱۹۰۰۰۷۹۴۱/ سلام، موضوع بیمه تکمیلی نیرو‌های مسلح در مراکز درمانی استان‌هایی مانند زنجان را پیگیری کنید.

۰۹۱۲۰۰۰۸۹۴۹/ خودرو‌های به اصطلاح فرسوده همچنان مورد استفاده خانواده‌ها هستند. این خودرو‌ها بسیار غیرمنصفانه درحد دوچرخه و موتور گازی قیمت‌گذاری می‌شوند و این مسئله مانع بزرگی برای از رده خارج کردن آنها است.

۰۹۳۳۰۰۰۱۸۵۸/ سلام، دریافت نشان فتح سردار حاجی‌زاده عزیز را از دستان مبارک فرماندهی معظم کل قوا، تبریک عرض می‌کنیم.

۰۹۱۴۰۰۰۸۷۷۰/ تاجان در بدن داریم مطیع امام خامنه‌ای هستیم و مرد مبارزه با کفتارهایی، چون نتانیاهو و اربابان‌شانیم. ما را به جبهه مقاومت بفرستید. / مرحمت زارع

۰۹۱۲۰۰۰۸۸۵۶/ سلام. باتوجه به وضعیت گرانی اقلام خواهشاً کارت حکمت فرماندهی کل را شارژ کنید. با تشکر

۰۹۱۳۰۰۰۷۷۸۳/ باعرض سلام و ادب احترام خدمت دوستان محترم، لطفاً مطالبی درخصوص فرزندآوری کارکنان و حمایت از خانواده‌ها منتشر کنید. / با تشکر، حسینی

۰۹۱۴۰۰۰۸۹۶۱/ سلام. پیام بزرگ نماز جمعه در هر هفته، تقوای الهی است، که اگر داشته باشیم از هیچ چیز خوفی نداریم.

۰۹۱۵۰۰۰۴۴۷۴/ شهید نصرالله (ره): آنها که در کمین ایران نشسته‌اند، ناامید خواهند شد/ هیچ اندیشمند اسلامی در سطح آیت‌الله خامنه‌ای در جهان اسلام وجود ندارد. صلوات

۰۹۱۹۰۰۰۷۵۶۵/ با سلام و خداقوت به حماسه‌سازان هوافضا که صهیونیست‌ها را له کردند. حال باید سر کفر نتانیاهو را زد. به تعبیر قرآن فقاتلوا ائمه الکفر.

۰۹۱۸۰۰۰۳۰۴۲/ وقتی قدرت اسلام و ایران دیده بشه، خیلی‌ها حساب کار دست‌شان میاد. الهی به‌حق امیرالمؤمنین (ع) خدا به رزمندگان سلامتی قوت و قدرت بیشتر عنایت کند. روح شهید طهرانی‌مقدم شاد.

۰۹۱۳۰۰۰۲۲۵۷/ چرا برای دختران و پسرانی که وارد دانشگاه نشده‌اند، حق اولاد تعلق نمی‌گیرد؟ چرا حق اولاد را منوط به اشتغال به تحصیل کرده‌اند؟ پیش از این قطع حق اولاد منوط به ازدواج فرزندان بود. مسئولان به این موضوع توجه دوباره کنند. شرایط اقتصادی سخت است.

۰۹۱۴۰۰۰۵۳۲۹/ رژیم صهیونیستی ما را تهدید می‌کند، اما بداند که این تهدید‌ها بیشتر برای ما یک نوید است؛ نوید رویارویی با شر مطلق و پیوستن آن به زباله‌دان تاریخ و بازپس گیری مسجد‌الاقصی از دست اشغالگران قسی‌القلب و قصاب تاریخ.

۰۹۱۷۰۰۰۳۳۶۱/ سفر کاپیتان قالیباف، رئیس مجلس انقلابی به لبنان در اوج تهدیدها، مانند سفر وزیر امور خارجه ترجمان شعار «حریفت منم» است. خیبر خیبر یا صهیون.

۰۹۱۵۰۰۰۲۴۱۰/ در دوران فرماندهی سردار سلامی یکی از اتفاقات مهمی که افتاد، حضور در کنار مردم مستضعف بود. از سردار سرافراز سلامی که یکی از برنامه‌های سپاه را به‌شدت گسترش داد، ممنونیم.

۰۹۳۳۰۰۰۲۱۷۴/ سردار قاآنی چنان رژیم صهیونیستی را سردرگم و حیران کرده است که در رسانه‌های‌شان هر روز با یک شایعه به مصاف او می‌روند؛ ولی بدانند پرچم قاآنی همیشه تا نابودی رژیم صهیونیستی بلند است و ما، چون سربازان این فرمانده در زیر پرچم اوییم.