صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۴ - ۰۶:۱۵  ، 
شناسه خبر : ۳۸۸۴۶۸
در بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح آمده است: دشمنان این ملت به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی را باقدرت، صلابت و حمایت مردم شریف پشیمان خواهیم کرد و راه آن رهبر حکیم و مقتدر را تا آخرین قطره خون و تسلیم دشمنان ادامه خواهیم داد.

ستاد کل نیروهای مسلح در پی شهادت حضرت امام خامنه‌ای بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

ستادکل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص)  شهادت رهبر عالیقدر و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(رضوان الله تعالی علیه) را به آحاد ملت ایران و امت اسلامی تسلیت و تعزیت می گوید.

 میراث گران بهای آن رهبر و مرشد آزادگان جهان، چراغ راه ملت شجاع و قهرمان ایران و نیروهای مسلح منتقم است. 

 یاد آن مجاهد نستوه همچنان نور هدایت و پشتیبان وحدت ملی است و ایثار و پایداری او الهام بخش همه خادمان اسلام ناب وظلم ستیز می باشد. 

دشمنان این ملت به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی را باقدرت، صلابت و حمایت مردم شریف پشیمان خواهیم کرد و راه آن رهبر حکیم و مقتدر را تا آخرین قطره خون و تسلیم دشمنان ادامه خواهیم داد.