بین الملل >>  بین الملل >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۶:۱۲  ، 
شناسه خبر : ۳۹۱۲۴۶
وزیر خارجه پاکستان امروز با سفیر آمریکا درباره مذاکرات بین تهران و واشنگتن رایزنی کرد.

"ناتالی ای. بیکر"، سفیر دولت تروریستی آمریکا در اسلام آباد امروز دوشنبه با محمد اسحاق دار، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد تا در مورد وضعیت در حال تحول منطقه‌ای گفتگو کنند.

وزیر امور خارجه پاکستان بر نقش این کشور در تسهیل ارتباط بین ایالات متحده و ایران تأکید و ابراز امیدواری کرد که تلاش‌های دیپلماتیک مداوم به صلح و ثبات در منطقه و فراتر از آن کمک کند.