سردار سید مجید موسوی فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پیامی در فضای مجازی نوشت:« تنگه مقدس هرمز را ناامن میکنید؟! از سراسر ایران منطقه را برایتان جهنم میکنیم. این پاسخ جسارت آمریکاییها در منطقه است باذن الله.»