سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۱۱  ، 
شناسه خبر : ۳۹۲۸۳۱
فرمانده نیروی قدس سپاه در صفحه شخصی خود خطاب به نظامیان صهیونیست نوشت: اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد.

سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی، در پیامی خطاب به نظامیان رژیم صهیونی نوشت: اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سربازان متجاوز و تروریست صهیونیست، کمتر از ۴ روز ۱۰۰ نفر تلفات دادید!، اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد؛ همان سالی که با خفت و خواری از این سرزمین فرار کردید.

امروز نیز اگر بر تجاوز و اشغالگری اصرار ورزید، با ذلت و شکست با لگد بیرون رانده خواهید شد.
خود دانید.