صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹  ، 
کد خبر : ۳۱۶۴۳۹
سردار سلیمانی در دیدار ظریف:

تحریم وزیرخارجه ایران نشانه شکست کاخ سفید است/ دفاع از منافع ملی و صداقت در بیان از خصوصیات ویژه شما است

فرمانده نیروی قدس سپاه صبح امروز سه‌شنبه با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

تحریم وزیرخارجه ایران نشانه شکست کاخ سفید است/ دفاع از منافع ملی و صداقت در بیان از خصوصیات ویژه شما است

به گزارش مشرق به نقل از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه صبح امروز سه شنبه طبق روال برنامه هفتگی خود و با لباس رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل وزارت امور خارجه حاضر و با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
سرلشکر سلیمانی در این دیدار ضمن خداقوت به ظریف، اقدام آمریکا در خصوص وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را جنون آمیز ونشانه شکست قطعی کاخ سفید دانست و گفت: اقدام آمریکا در تحریم شما ثابت کرد که جنابعالی بعنوان مسئول سیاست خارجی کشور، تاثیری عمیق بر افکار عمومی و بویژه مردم آمریکا نسبت به جهالت رهبران این کشور دارید.
ایشان در ادامه خطاب به وزیر امور خارجه افزود: این اقدام آمریکا ثابت کرد که جنابعالی بعنوان مسئول سیاست خارجی کشور، تاثیری عمیق بر افکار عمومی و بویژه مردم آمریکا نسبت به جهالت رهبران این کشور دارید.
سردار سلیمانی دفاع از منافع ملی و صداقت در بیان را از خصوصیات ویژه آقای ظریف دانسته و افزود: به شما تبریک می گویم که بدلیل انتساب به رهبر معظم، حکیم و فرزانه عالم اسلام و جهان، مورد غضب و دشمنی آمریکا قرار گرفته‌اید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی اصغر حبیبیان
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
باسلام.ای جانم به این سردار انقلابی و فدایی ولایت که چگونه در بزنگاه های مناسب به عطر افشانی و تزریق روحیه"انقلابی و جهادی و ولایی"می نماید..و ممّا رزقناهم ینفقون..یاعلی..
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات