*چقدر با اینترنت سر و کار دارید؟
**از آنجایی که فرصت کمی دارم، بیشتر اوقات به سایتهای خبری و علمی سر میزنم.
*یعنی با وبلاگها بیگانهاید؟
**بیگانه نیستم. اما فرصت اندکی دارم تا مدام به آنها سر بزنم.
*اهل رادیو هستید؟
**بله ; رادیو تهران، رادیو ورزش و رادیو پیام را گوش میدهم.
*وقتی رادیو مجلس گوش میکنید و مذاکرات مجلس هفتم را میشنوید، چه احساسی دارید؟
**ما چون این مجلس را به رسمیت نشناختیم بنابراین زیاد اهمیت نمیدهم و فقط نطقهای پیش از دستور و تذکرات شفاهی را گوش میدهم. اما از این تعجب میکنم در دورهای که ما بودیم مدام ایراد میگرفتند که مجلس ششم تذکرهای بیمورد میدهد و وقت مجلس را میکشد اما ساکنان فعلی مجلس دست ما را در تذکرهای شفاهی بستهاند. البته این جزو اقتضائات مجلس است. در گذشته بوده، حال هست و در آینده نیز خواهد بود.
*گفتید رادیو ورزش گوش میکنید. جامجهانی را پیگیری میکنید؟
**بله.
*در این دوره طرفدار کدام تیم بودید؟
**فکر میکنم همهءدنیا برزیلی هستند.
*وقتی تیم برزیل حذف شد ،چه حالی داشتید؟
**به نظر من برزیل این دوره آن بازی خود را انجام نداد. ما برزیل را به خاطر تکنیک خاص برزیلی دوست داریم که این دوره، خبری از این تکنیکها نبود.
*راستی چرا طرفدار تیم برزیل هستید؟
**چون اصولائ طرفدار مستضعفین هستم، حتی وقتی تیمهای آفریقایی نیز میبردند، خیلی خوشحال میشدم.
*بعد از حذف برزیل واکنش خانواده چه بود؟
**دختر و پسرم خیلی سر به سرم گذاشتند و میگفتند نمیشود که هر دوره برزیل قهرمان شود.
*آنها طرفدار چه تیمی هستند؟
**نمیدانم.
*با این حال فکر میکنید چه کسی قهرمان شود؟
**ایتالیا با یک تیم شش دانگ به این رقابتها آمده است.
*راستی آقای محمد خاتمی را هر چند وقت یکبار میبینید؟
**بعد از عید ،سه ،چهار بار بیشتر ایشان را ندیدهام. چون مشغلهها و کارها بهگونهای است که فرصت کمی برای دیدار هست.
*تاکنون انتقاداتی بوده که بخواهید از آقای خاتمی مطرح کنید و نتوانید؟
**آقای خاتمی در حکم استاد و پدر من هستند و حجب و حیایی بین ماست که نمیتوانستم، انتقادم را بیان کنم.
*حالا این انتقاد چه بود؟
**خانم; یک تعبیری دارد که «سیاست با این همه نجابت پیش نمیرود.» انتقاد من هم به ایشان این بود.