مدیر مسئول روزنامه آفتابیزد با اشاره به ورود ایران به باشگاه هستهای گفت: سوخت هستهای باید به تولید انبوه برسد و سوخت نیروگاههای ایران را تامین کند. منصور مظفری در گفتوگو با فارس، با بیان این که ورود ایران به باشگاه هستهای یک افتخار برای دنیای اسلام و مسلمانان جهان و بخصوص ایرانیان است، گفت: علیرغم همه تهدیدها، فشارها و تحریمهای دشمنان علیه ایران، جوانان و متخصصین ایران با دستهای خالی و با اتکا به تلاش، همت، خلاقیت و ابتکار خود به تکنولوژی هستهای دست یافتند که این پیام را برای استکبار جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی دارد که شما نمیتوانید با کشوری که خدا با اوست مقابله کنید. به گفته وی دستیابی ایران به انرژی هستهای باعث خوشحالی همه ملت ایران و حتی بیتفاوتها شده است. مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد، با تاکید بر این که دستیابی به چرخه سوخت هستهای در مذاکرات هستهای یک امر مثبت تلقی میشود و قدرت چانهزنی را بالا میبرد، اظهار داشت: این موفقیت بزرگ نه تنها در مذاکرات شورای امنیت و اقدامات آن برای ایران تاثیر منفی ندارد، بلکه یک عامل کمککننده به حفظ حقوق هستهای ایران است. وی خطاب به مسئولان تیم هستهای ایران تصریح کرد: باید با هوشیاری کامل و تدبیر درست در جهت اهداف جمهوری اسلامی ایران حرکت کرده و بهانهای به دست غرب و شورای امنیت سازمان ملل متحد ندهند. مدیر مسئول روزنامه آفتابیزد با اشاره به دیدار محمد البرادعی دبیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی با مسئولان جمهوری اسلامی ایران و تاکید بر عدم انحراف ایران از مسیر قانونی اظهار داشت: ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت با فشار آمریکا صورت گرفته تا بتواند یک اجماع جهانی علیه ایران به وجود آورد اما بعید به نظر میرسد که آمریکا بتواند به این هدف خود برسد. مظفری تصریح کرد: در ورود ایران به باشگاه هستهای دولتهای قبلی هم سهیم بودند و باید به نقش آنها در این دستاورد بزرگ اذعان داشت.