نماینده مبارکه در مجلس از هجوم جریان شکست خورده گلدکوئیست در تهران به شهرستانها خبر داد و نسبت به آن ابراز نگرانی کرد.
سید محمد جعفر سادات موسوی در گفتوگو با ایلنا گفت: شرکتهای دارای فعالیت هرمی در تهران به دنبال شکایات مختلف و پیگیریهای قضایی با شکست روبرو شده و توسعه این شرکتها در تهران همانند سابق وجود ندارد و متاسفانه این جریانات به شهرستانها رو آوردهاند.
وی ادامه داد:به عنوان نمونه در حوزه انتخابیه بنده گزارشاتی دریافت شد که مردم به حسابها و سپردههای بانکی خود هجوم آورده و آنها را از حساب خارج کردهاند و سریع متوجه شدیم که عموما برای سرمایهگذاری در گلدکوئیست و شرکتهای مرتبط با آنها سرمایههای خود را از بانک دریافت کردهاند.
وی افزود: فعالیت این شبکهها در شهرستان گسترش یافته است و شبکهها جلسات شبانه دارند و از ساده اندیشی و حسن نیت مردم سوء استفاده میکنند.
وی افرود: البته بنده تدکری به وزارت اطلاعات دادهام تا با بررسی جدی بر روی این مسئله، کانونهای این شرکتها و مراکز توسعه این میکروب را در شهرستانهای مختلف شناسایی کنند و نسبت به آن به مردم شهرستانهای مختلف هشدار و آماده باش دهند، چون گاها مواردی وجود دارد که فعالیت شرکتهای هرمی در شهرستانی وجود دارد ولی شناسایی و هشدار در مورد آن توسط مسئولان منطقهای صورت نگرفته است.