تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۴  ، 
کد خبر : ۱۲۴۴۶۶

دلایل علمی دروغ بودن کشتار یهودیان


فوریسون با رد کشتار یهودیان به دست آلمانی‌ها طی جنگ جهانی دوم گفت برای اولین بار پس از پایان جنگ جهانی دوم و گذشت 60 سال از آن یک دولتمرد سیاسی که از اهمیت ویژه‌ای در جهان سیاست برخوردار است. مسئله کشتار یهودیان را زیر سوال برد که تاکنون هیچ یک از روسای جمهوری آمریکا و کشورهای غربی حتی واتیکان و کاتولیک‌ها از چنین شهامتی برای بیان این مطلب برخوردار نبوده‌اند.
وی که 76 سال سن دارد و دارای دو ملیت انگلیسی و فرانسوی است. پیشتر استاد دانشگاه لیون در فرانسه بود اما در سال 1979 دولت فرانسه فعالیت کاری وی را به علت عقایدی که در زمینه هولوکاست و کشتار یهودیان دارد متوقف کرد.
فوریسون که در کار بازنگری در تاریخ نیز فعالیت دارد می‌گوید: بر اساس ادعاهای یهودیان، آلمانی‌ها در طول جنگ جهانی دوم و در بین سال‌های 1941 تا 1945 به قتل‌عام یهودیان مبادرت کردند و آنها را در اتاق‌های گازی اردوگاه‌های خود می‌کشتند و سپس اجساد آن‌ها را در کوره‌های آدم‌سوزی می‌سوزاندند که از نظر بازنگران تاریخ این مسأله به طور کامل غلط و غیرمنطقی و دروغ است.
این تاریخ‌شناس افزود بازنگران تاریخ دلایل بسیاری برای رد این مطلب دارند که از آن جمله این که اگر نظامیان و فرماندهان آلمانی یهودیان را به کمپ خود در آلمان بازمی‌گرداندند و سپس می‌کشتند باید پس از گذشت سه تا چهار سال اشغالگری آلمان دیگر هیچ یهودی وجود نداشته باشد در حالی که همچنان تعداد زیادی یهودی در روسیه، لهستان، فرانسه و حتی آلمان و دیگر کشورها وجود دارد.
استاد سابق دانشگاه فرانسه همچنین تأکید می‌کند که از نظر علم فیزیک و شیمی نیز این مسأله منتفی است. زیرا یهودیان ادعا می‌کنند که آلمانی‌ها عده زیادی از یهودیها را در اتاق بزرگی که از شکاف‌های سقف آن، گاز سیکلون که گازی بسیار خطرناک و کشنده است منتشر می‌کردند و پس از آن که مطمئن می‌شدند این افراد مرده‌اند وارد این اتاق می‌شدند و اجساد آن‌ها را برای سوزاندن در کوره‌های آدم‌سوزی بیرون می‌آوردند.
وی می‌افزاید: سیکلون گازی است بسیار قوی که در جسم و پوست انسان نفوذ می‌کند و دارای قابلیت نفوذ بسیار بالایی است به طوری که حتی با دست زدن به اجساد نیز این گاز قابلیت انتقال دارد و سبب مرگ می‌شود و همین طور فضایی که در آن این گاز پراکنده شده باشد برای هر کسی که در آن وارد شود کشنده خواهد بود به این ترتیب می‌بایست خود فرماندهان و نظامیان آلمانی نیز کشته شده باشند.
این بازنگر تاریخ همچنین می‌گوید: در آن زمان بیماری‌های ویروسی که بر اثر جنگ ایجاد شده بود مانند وبا و تیفوس زیاد شده بود و بسیاری از اجساد را به این دلیل می‌سوزاندند، اما یهودیان ادعا می‌کنند این افراد به دست آلمانی‌ها و نه به دلیل بیماری سوزانده شده‌اند.
همچنین در زمان جنگ جهانی دوم، آلمانی‌ها از یهودیان در اردوگاه‌های خود به عنوان برده استفاده می‌کردند و دلیلی برای کشتار آن‌ها وجود نداشت.
فوریسون در ادامه گفت مخالفان بازنگران تاریخ، تاکنون نتوانسته‌اند دلایل واضح و روشنی برای رد دلایل ما بیاورند و آن‌ها تنها از طریق تشکیل دادگاه، محکومیت. شکنجه و آزار و اذیت با ما به مبارزه پرداخته‌اند.
وی افزود من بارها از سوی دولت فرانسه دادگاهی شده‌ام و مورد شکنجه و آزار و اذیت یهودیان قرار گرفته‌ام و تمامی بازنگران تاریخ که در کشورهای مختلف غربی آمریکا،‌ آلمان، سوئیس، کانادا، فرانسه و غیره قرار دارند در چنین وضع دشواری به سر می‌برند.
این بازنگر تاریخ در ادامه گفت: ما حتی حق چاپ هیچ کتاب و مقاله‌ای را نداریم. کتاب‌های ما را می‌سوزانند و حق خروج از مرز کشور را نداریم و در حالی که ملیت اصلی من انگلیسی است اما حق رفتن به محل تولد خود و خروج از مرز فرانسه را ندارم و رسانه‌ها نیز این قضایا را پنهان می‌کنند. فوریسون می‌گوید: پس از 13 ژوئیه سال 1990 قانون ویژه‌ای در پارلمان فرانسه بر ضد تاریخ‌نگاران تصویب شد که بر اساس آن تاریخ‌نگاران حق بیان افکار خود را ندارند و در صورت ابراز عقیده به یک ماه تا یک سال حبس و همچنین جریمه نقدی محکوم خواهند شد.
فوریسون بیانات اخیر رئیس جمهوری ایران را برای بازنگران تاریخ بسیار دلگرم کننده و امیدوار کننده دانست و از روشنفکران جهان عرب و مسلمان خواست تا شجاعانه هولوکاست را که یک دروغ تاریخی است و بهانه اصلی اسرائیل است محکوم کنند.
این بازنگر تاریخ در پایان گفت کشتار یهودیان در طول جنگ جهانی دوم همانطور که آقای احمدی‌نژاد به آن اشاره کرد بهانه‌ای است تا یهودیان به خود اجازه دهند تا حقوق دیگران را نادیده بگیرند و حاکمیت ملت‌ها را تحت سلطه خود قرار دهند.
در فوریه سال 2005، پس از مصاحبه شبکه سحر با فوریسون، شورای صوتی و تصویری دولت فرانسه تا مدت‌ها از پخش برنامه‌های شبکه سحر از طریق ماهواره هات‌برد جلوگیری کرد و فوریسون نیز به سبب بیان عقاید خود در این برنامه، در ژوئن 2006 محاکمه خواهد شد.
فوریسون در میان فرانسویانی که عقاید بازنگری دارند. از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات