تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۸  ، 
کد خبر : ۱۳۲۷۹۸
نقش صهیونیسم در هالیوود

سینمای سرمایه‌داری و شبیخون علیه انسانیت


رضا فرخی
نقش صهیونیسم در سینمای آمریکا به ویژه هالیوود امروزه بر هیچ کس پوشیده نیست. به طوری که سازمان هایی مانند ipakکه کاملا دردستان صهیونیست ها است با هزینه کردن در این راه و نفوذ در رسانه های مختلف به خصوص سینما هزینه های بسیاری نموده اند، به ویژه در ابتدای ورود در صنعت هرزه نگاری و پورنوگرافی مانور زیادی نموده اند و در گسترش فحشا در جهان تلاش بسیاری کردند و به واقع به دنبال کسب درآمد و به نوعی تهاجم فرهنگی به خصوص به کشورهای دارای ایدئولوژی مشخص مانند ایران هستند که در این موضوع برنامه های ویژه ای برای آن دارند. صهیونیست ها در صنعت پرنوگرافی به همان دلایلی وارد شدند که همکیشان آنان در هالیوود وارد شده بودند. آنان بیشتر به این دلیل جذب این صنعت شدند که هنوز موانع محدودکننده، آن چنان که آنان با این موانع در بسیاری از حوزه های دیگر زندگی آمریکایی مواجه بودند، ایجاد نشده بود. در صنعت هرزه نگاری، برای صهیونیست ها هیچ گونه تبعیضی وجود نداشت. در اوایل سده بیستم، یک سرمایه گذار برای شروع کسب و کار فیلم، نیازمند مبلغ زیادی پول نبوده؛ سینما یک هوس و مد روز گذرا و ناپایدار درنظر گرفته می شد. در کسب و کار پورنوگرافی نیز شروع به کار آسان بود.
کرترمن این موضوع را چنین توضیح می دهد: «یهودیان، هنگامی که خود را محروم از یک عرصه و حوزه کار و تلاش یافتند، به حرفه ای روی آوردند که احساس کردند، سرانجام می توانند با همکاری همقطاران خود و با کوشش جمعی، رشد و ترقی کنند... یهودیان مدت های مدیدی ذائقه، خلق و خو، قریحه و استعداد دلالان و واسطه ها را پرورش و گسترش داده اند. آنان به این توانایی ها افتخار و مباهات می کنند.» و در ادامه راه آنها به ژانرهای دیگر سینمایی هم دست بردند، به خصوص در سینمای تاریخی و ژانر وحشت و موضوعاتی مانند منجی و آخر زمان که در آن سعی زیادی مبنی بر نشان دادن یهود به عنوان منجی جهان و مسلمانان به عنوان عامل شر و بدبختی در جهان می کنند.
موضوع به اینجا ختم نمی شود، بلکه در تاریخ هم دستبردهای فراوانی می زنند و تحریفات زیادی انجام می دهند.
به ویژه درمورد موضوعاتی که به تاریخ قوم یهود مربوط است و اسناد بسیاری هم از این گفته در دست است که به قول مجله صهیونیستی مومنت(Moment) «یهودیان هالیوود را خوب اداره می کنند» که این نشان از اعتراف خود آنها به این موضوع است که البته در چندسال اخیر به شدت افزایش یافته است. البته ناگفته نماند که در دنیای امروز یهودیان هالیوود در دو بخش هرزه نگاری و پورنوگرافی و فیلم های مستهجن و همچنین ترویج خرافات سرمایه گذاری بسیار زیادی انجام داده و می دهند. به طوری که از آغاز کار تاکنون آنها دراین زمینه نبوغ خوبی از خود نشان داده اند و توانسته اند با بازاریابی مناسب برای آن از این راه پول خوبی به دست بیاورند. سرگرمی و نمایش فیلم های مستهجن نیازمند چیزی است که یهودیان به وفور از آن برخوردار بودند. Chutzpah (بی شرمی، پررویی، بی حیایی و وقاحت) که آنها به کمک این فاکتورها در این راه پیشرفت کردند و با زیرپاگذاشتن بسیاری از معیارهای اخلاقی در این راه تا هر جایی که خواستند پیشروی نمودند!
پشتوانه نظری سینمای صهیونیستی
نکته جالب توجه این است که آنها با پشتوانه بسیاری از نظریه پردازان آمریکایی مانند ویلهلم رایش، هربرت مارکوزه و پاول کودمن، جانشین نظریه پردازانی چون مارکس، تروتسکی و لنین شدند. آن گونه که استنباط انقلابی ایجاب می کند، مشغله ذهنی و دغدغه اصلی رایش، کار، عشق و سکس بود، در حالی که مارکوزه پیشگویی کرد که یک آرمان شهر سوسیالیستی، این امکان را برای افراد فراهم خواهدآورد که به ارضا و اقناع سکسی دست یابند. کودمن درباره «پیامدهای دلنشین و عالی فرهنگی» که از قانونی کردن پورنوگرافی پیروی می کند، مطالبی با این مضمون نوشت: «این امر به کل عمر ما شرافت خواهد داد و جنسیت را انسانی خواهد ساخت. معروفترین و بدنام ترین تولیدکننده و فروشنده محصولات هرزه نگاری در دوران پس از جنگ، روبی استورمن (والت دیسنی صنعت پورنوگرافی) بود.
براساس گزارش وزارت دادگستری آمریکا، استورمن (یهودی) در سراسر دهه 1970 کنترل بیشتر محصولات هرزه نگاری رایج در آمریکا را در دست داشته است. استورمن که درسال 1924 متولد شد در کلولند (شرق نیویورک) بزرگ شد. وی در آغاز، مجلات داستان های فکاهی مصور می فروخت؛ وی هنگامی که پی برد که تولید و فروش مجلات غیراخلاقی، بیست برابر کتابهای فکاهی درآمد دارد، منحصرا به هرزه نگاری پرداخت و با عناوین خاص، فروشگاههای خرده فروشی خود را راه اندازی کرد و این یکی از کارهای ضدانسانی و ضداخلاقی صهیونیست ها بود که سعی می کردند برای به دست آوردن پول و نفوذ فرهنگی دست به هر کاری بزنند. حتی اگر مغایر با ارزش های اخلاقی و فرهنگی بشری باشد و امروزه این بر هیچ کسی پوشیده نیست و شمار زیادی از یهودیان شاغل در هرزه نگاری، بیشتر با انگیزه و اشتیاق کسب سود به این صنعت روی آورده بودند.
درست همان گونه که همتایان آنان در هالیوود، یک کارخانه رویاسازی برای آمریکاییان و پرده سفیدی که روی آن تصاویر و پندارهای یهودیان ثروتمند و متنفذ آمریکا نمایش داده می شد، تهیه کرده بودند، غول ها و سلاطین پورنوگرافی هم در زمینه درک میل و سلیقه همگانی، استعداد و قریحه خود را نشان دادند. چه راهی بهتر از فراهم ساختن جوهره و خمیرمایه رویاها و توهمات، از طریق صنعت سرگرمی و نمایش فیلم های مستهجن وجود داشت؟
بازیگران در این عرصه به خاطر پول به اعمال منافی عفت عمومی می پرداختند. به نظر فاکسمن که کارگردان یکی از مؤسسات تولید فیلم های مستهجن است: « صهیونیست هایی که وارد صنعت هرزه نگاری شدند، همان کاری را کردند که افرادی که به دنبال رویای آمریکایی بودند، و از این راه به فرهنگ های اصیل ملت ها هجوم آوردند و با سوء استفاده از غرایز به دنبال کسب منافع خود بودند. به واقع هالیوود از لحاظ اقتصادی ساحل نجاتی بود برای صهیونیسم... برخی از ستاره های فیلم های مستهجن، خود را به صورت جنگجویان خط مقدم در پیکار مقدس و معنوی میان آمریکای مسیحی و انسان مداری سکولار تلقی می کنند. به گفته فورد، هنرپیشه های یهودی فیلم های مستهجن، اغلب شادمانی خود را از اینکه به معتقدان مسیحی نسبت حیوانات چهارپای خشکه مقدس، آنارشیست، عیبجو و خرمگس بدهند، نشان داده و نسبت به آنان مباهات و فخرفروشی می کنند. با این استدلال، دخالت یهودیان در صنعت پورنوگرافی، نتیجه نفرت و بیزاری آنان از مرجعیت و اقتدار مسیحیت است: آنان در تلاش برای تضعیف فرهنگ مسلط و غالب در آمریکا، بااستفاده از انهدام و تخریب اخلاق هستند. پورنوگرافی از نظر برخی از فعالان یهودی در این صنعت، راهی برای آلوده کردن و به فساد کشاندن فرهنگ مسیحی است.در اینجا سخن بر سر این است که تلاش همه جانبه و مبارزه سنتی انقلابی نو رادیکال یهودیان مهاجر در آمریکا، به جای سیاست چپ گرایانه به سمت سیاست جنسی سوق داده شده است. یهودیان درست همان گونه که در جنبش های رادیکال و بنیادی، در طول سالیان طولانی شرکت داشته اند، در صنعت هرزه نگاری هم به گونه ای نامتوازن شرکت دارند. یهودیان آمریکا، انقلابیون جنسی بوده اند. مقدار زیادی از مطالب مربوط به آزادی جنسی، از سوی یهودیان نگاشته شده است. آن هایی که در صف مقدم جنبشی بودند که آمریکا را وادار به اتخاذ یک دیدگاه لیبرال تر درباره مسائل جنسی کرد، یهودی بودند. همچنین یهودیان پرچمدار انقلاب جنسی دهه بودند که البته این موضع تحمیلی به دولت آمریکا به مرور باعث بحران های بزرگ اخلاقی در آمریکا شد و خود نه تنها به فرهنگ های دیگر بلکه به جامعه آمریکا ضربات فرهنگی بزرگی را وارد کرد و باعث بلوغ زودرس جنسی در بین خانواده ها، از بین رفتن بنیان خانواده و فروپاشی اخلاق در خانواده های آمریکایی شد. این خود ضربه بزرگی برای جامعه آمریکا بود و تنها حاصل آن پولدار شدن هرچه بیشتر غول ها و لابی های صهیونیستی بود که در این راه سرمایه گذاری کرده بودند و به تبع آن نفوذ هرچه بیشتر صهیونیست ها در آمریکا که این باعث متضرر شدن مردم آمریکا علاوه بر مردم جهان شد.
موضوع جالب توجه این است که این موضوع با اعتراض شدید خانواده های جامعه آمریکا همراه بود. چرا که آنها هم نمی خواستند که فرزندانشان به دلیل تماشای فیلم های مستهجن به بحران های جنسی و فروپاشی اخلاقی و بیماری ها روانی مبتلا شوند و در نتیجه از تحصیل و بسیاری موضوعات که باید جزو کارهای اصلی جوانان آنان باشد بازبمانند و اسیر چنگال ثروت اندوزی صهیونیست ها شوند. اما واقعیت اینجا بود که بعضی از سیاستمداران آمریکا از این موضوع سود می بردند و جالب اینجاست که بازیگرانی که آنها را در ساختن این فیلم ها یاری کردند بعدها توانستند به شهرت قابل توجهی در سینمای هالیوود دست یابند! به واقع برگزاری مسابقات غیراخلاقی مانند زیباترین زنان دنیا و... هم بعد از رواج این گونه فیلم ها به صورت جدی پی گیری شد که خود تنها اوج جاه طلبی و ثروت اندوزی صهیونیست ها را نشان می داد که حاضر بودند برای به دست آوردن ثروت، بسیاری از اصول اخلاقی را زیر پا بگذارند و بنیان های خانوادگی را نابود کند.
صهیونیسم و تحریف دین در هالیوود
نفوذ آنها در سینمای هالیوود به اینجا ختم نشد، بلکه به موضوعاتی مانند مسائل مذهبی وتحریف آنها و ترویج خرافات و نگاه خاص آخر زمان گرایانه در سینما هم سرایت کرد. صهیونیست ها در این زمینه هم سعی نمودند با ترویج سکولاریسم تصویری و نگاه مادی گرایانه، حضور خدا را بی تأثیر جلوه دهند؛ سحری مهیب تر از خرافات دینی نمی تواند مفید باشد.
خرافات دینی یهود متکی بر چند رکن است. رکن اول: نگاه خرافی یهود نسبت به مفهوم شیطان؛ براساس این نگرش، شیطان مفهومی اهریمنی است که با قدرتی مخوف و ویرانگر در برابر اراده پروردگار قد علم می کند و با کمک پیروانش نسل آدمی را در معرض نابودی قرار می دهد. در آن گروه از آثار سینمایی که شیطان را این گونه ترسیم کرده اند، انسان موجود بی پناهی است که به چنگال شیطان اسیر شده و هیچ امدادی از جانب پروردگار به او نمی رسد. در این مهلکه، اراده خود او یا انسان های دیگر تنها سرمایه ای است که می تواند به آن امیدوار باشد. «این باور خرافی و کودکانه تاکنون دستمایه آثار سینمایی متعددی قرار گرفته که فیلم هایی نظیر: «جن گیر»، «طالع نحس»، «پایان روزگار» و «وکیل مدافع شیطان» از آن جمله اند. منتقدان بارها گفته اند که به واقع هیچ هدف درست و اخلاقی را نمی توان در این گونه فیلم ها پیدا کرد؛ چرا که از ریشه مشکل دارند؛ در دنیای متافیزیک قدم گذاشتن، بدون اینکه نامی از خداوند برده شود نشان از بی مایگی محتوای فیلم است.
سینمای صهیونیستی و مسلمانان
صهیونیست های هالیوود بیشتر قصد دارند که با نشان دادن این فیلم ها دیگران را متقاعد به سلطه خود کنند. چرا که آنها به شدت به دنبال این هستند که مخالفان خود به ویژه مسلمانان را وحشی و عقب مانده و به دور از هرگونه اخلاق نشان دهند که این موضوع کاملا در فیلم های آنها مشهود است. علاوه بر این، سینمای صهیونیستی به واقع از زمان شکل گیری دولت صهیونیستی تا ظهور انقلاب اسلامی، مسلمانان را اغلب به صورت انسان های غارتگر و وحشی نشان می دهد که یا پولدارانی احمقند و یا قدرتمندانی بی رحم که به کسی رحم نمی کنند. در یک موضع بی طرف می توان این موضوع را کاملا فهمید که ارتباط یهودیان با سرمایه گذاری در پورنوگرافی نشان از برنامه ریزی بزرگی است که دنیای غرب به ویژه صهیونیست ها برای ما تدارک دیده اند که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. چرا که هدف اصلی آن ها جوانان هستند. یکی از بهترین راه های چاره برای مقابله با این جریان آگاهی دهی و روشن کردن مسائل برای جوانان و مردم است؛ باید بدانند که هدف از ساخت چنین فیلم هایی تنها تسخیر فکر و ذهن آنها و باز ماندن آنها از کارهای اصلی است که می توان آن را نوعی استعمار فکری دانست که دنیای غرب به دنبال انجام آن است. زیرا اولین گام برای درهم شکستن ملت ها، تسخیر فرهنگی و از بین بردن ریشه های فکری اصیل آنها است که به این ترتیب راه را برای اهداف بعدی فراهم می کند. ملتی هم که فرهنگ و اصالتش تخریب شود و دست از آن بردارد آماده پذیرش تغییرات منفی می شود. و به واقع دوای این درد هوشیاری است که علاوه بر خود مردم وظیفه رسانه ها هم است که مردم را آگاه کنند لابی های صهیونیستی چه فتنه و توطئه هایی برای آنها تدارک دیده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات