تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۷  ، 
کد خبر : ۱۴۵۰۲۸

هارپ؛ واقعیت یا اغراق

نویسنده: سیامک هنرجویی مقدمه: 2000 سال قبل تئورسین نظامی چین،سان تزو،رساله ای تحت عنوان هنر جنگ نوشت که در بخشی از آن سعی در پاسخگویی به این مساله دارد که چگونه می توان بدون جنگیدن در میدان نبرد،حریف را شکست داد.در عصر حاضر که موسوم به عصر اطلاعات شناخته می شود،این مطلب عملاً امکان پذیر گشته است.این نوع جنگ،اشاره به وضعیتی دارد که در آن عملیات نظامی بر اطلاعات نیروهای خودی و ایجاد اختلال در اطلاعات برای به حداقل رساندن سرمایه،جنگ افزار و نیروی انسانی مورد نیاز برای کسب پیروزی از اهداف اصلی این شیوه جنگی به شمار می رود.اجرای موثر جنگ اطلاعات علیه حریف،نیازمند استفاده از ابزار های خاص برای تخریب سامانه های اطلاعاتی خواهد بود.بانکهای اطلاعاتی نظامی و غیر نظامی،شبکه های رایانه ای ادارات دولتی و کارخانه های تولیدی،تاسیسات ارتباطی پایگاه های نظامی،سایت های راداری و موشکی،سامانه های بانکداری ومالی،رسانه های گروهی،شبکه های توزیع برق و ارتباط راه دور از اهداف اصلی جنگ اطلاعات خواهد بود.علاوه بر این گونه سامانه ها،جایگاه انکار ناپذیر وسایل الکتریکی و الکترونیکی در ساختار نظامی،آنها را به هدفی مبدل ساخته که انهدام آنها بدون تلفات انسانی،می تواند دشمن را در موقعیت شکست قرار دهد.از مهمترین سلاح ها در این زمینه می توان به انواع سلاح های الکترومغناطیس اشاره نمود که نقش بسیار موثری در پیروزی در صحنه جنگ اطلاعاتی دارند. از کاربرد های شناخته شده این گونه سلاح ها می توان به سلاح غیر مرگبار با هدف خنثی سازی موقت افراد که در تظاهرات های خشونت بار شرکت می کنند،سلاح های القاء کننده ذهنی یا کنترل رفتار و نیز سلاح های مرگبار با پرتوهای الکترومغناطیس اشاره کرد. شاید بتوان گفت سیستم هارپ آخرین و کاملترین نوع از این دست سلاح هاست که قابلیت های فراوانی از جمله اکتشافات معادن،ارتباط بر قرار کردن و حتی شارژ باطزی های زیر دریایی های نظامی که در اعماق دریاها و اقیانوسها قرار دارند،از کار انداختن سیستمهای الکترونیکی در منطقه ای خاص،کشف تاسیسات و پناهگاه های زیر زمینی،تغییر آب و هوای منطقه ای دلخواه،ایجاد زمین لرزه و کاربردهای دیگری که می توان با استفاده از امواج الکترومغناطیس به آنها رسید که در آینده باز از این دست موارد را می توان به آنها اضافه کرد. اما آنچه بیش از هر چیز باید مورد توجه باشد تغییرات مخربی است که این نوع سلاح در صورت وجود خارجی بر روی انسان،محیط زیست،جانوران و لایه های اطراف زمین بر جای خواهد گذاشت.

هارپ Haarp مخفف جمله انگلیسی High - Frequency Active Auroral
Research Project به معنای آغاز تحقیق مجدد پروژه عملکرد فرکانسهای بسیار بالا می باشد. این نام مربوط به یک طرح سری آمریکایی است. طرحی که در حقیقت بعد از انفجار بمب اتمی ، موجب ایجاد یک فاجعه عظیم انسانی برای نوع بشر می گردد. حقیقت موضوع این است ، راه اندازی پروژه هارپ می تواند یک نوع جنگ علمی و افسانه ای را ایجاد نماید.
تحت عنوان بی ضرر و زیان هارپ که نقابی بر عملکرد این اسلحه است این سلاح به حد بی ملاحظه ای بر روی ما آزمایش می شود.
طرح دولت مردان آمریکایی این است ، با نصب و راه اندازی آنتنهای بزرگ با اشعه های پر از انرژی آسمان را بمباران کنند. این اشعه های پر قدرت پس از عبور لایه یونسفر با فرکانس پایین به سطح زمین برمی گردند(ELF) . ایجاد دگرگونی و تغییر شکل توانایی و قدرت این فرایند است این سلاح اسلحه ای موزیانه می باشد ، زیرا :
1- در صورتی که ارتعاش و نوسانات امواج فرکانس پایین بر روی انسانها و حیوانات هدف کرفته شوند می توانند بر روی سیستم مغز و اعصاب آنها تاثیر بگذارند. نه تنها این کار می تواند قربانی خود را از حرکت بازنگه دارد ، بلکه از انجام هرگونه عکس العملی برای دفاع جلوگیری می کند و اغلب آنها دیوانه شده و نهایتا تسلیم می گردند، این امواج ابزاری مناسب برای ارتش است زیرا غالبا از دیوار - خشت و آهن عبور می کند.
2- امواج با فرکانس پایین می تواند ارتباط رادیویی را حتی با پناهگاههای عمیق و زیر دریایی اتمی برقرار سازد.
3- ارتعاشات و نوسانات امواج با فرکانس پایین می تواند به سطح زمین نفوذ کرده و پناه گاههای پنهان را کشف کند.
4- امواج با فرکانس پایین تمام دستگاههای الکترونیکی دشمن را از کار انداخته و در امواج رادیویی اختلال ایجاد می نماید.
این قابلیتها صرفا با تکنولوژی هارپ عرضه می گردد ضمن اینکه عوارض بالقوه ای که به نوعی ترس محسوب میشود نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
در واقع کاملاً کسی نمی داند،واکنش لایه یونسفر در برابر این انرژی های منسجم چگونه است.ما فکر می کنیم لایه یونسفر آسیب پذیری بسیار بالایی دارد.در مقابل اشعه های مهلکی که از خارج قضا بر زمین می تابد،لایه یونسفر به همراه لایه ازون از سیازه زمین و تمام اشکال زندگی در آن محافظت می کند.
پرتوهای اضافی که توسط پروژه هارپ ساتع می شود فقط مختل مننده نسیت بلکه در حقیقت بصورت بالفعل می تواند سیستم های حساس،پروژه ها و لایه ازون را نابود کند،البته تعدادی از گروه های نظامی و دانشمندان آنها این خاطرات را با خوش بینی منکر می شوند،انگار که هیچ اتفاقی نمی افتد.آنها با وجود خطرات زیاد این پروژه را سرعت دادند و تا سال 2003 تعداد 180 عدد آنتن تهیه،نصب و را اندازی کرده اند که این کار دیوانگی است.در آزمایشات انجام شده 60 عدد از این آنتن ها تکمیل گردید و عملیاتی شد در قلل کوه های آلاسکا،برای یک جنگ رادیویی انبوهی از آنتن ها بصورت آزمایشی نصب گردیده اند.
نحوه کارکرد آنها چگونه است ؟
بالای لایه ازون لایه یونسفر که آسیب پذیر می باشد قرار دارد یک لایه گازی شکل دارای ذرات الکتریکی به نام یون،لایه یونسفر را غنی می کندودانشمندان متوجه شده اند با بکار گیری امواج رادیویی فرکانس بالا . گلوله باران مناطق یونسفر بوسیله آنتن های هارپ می توانند دمای یونسفر را بیشتر کنند.
در برگشت امواج،ابرهای مصنوعی منحنی شکلی ایجاد خواهد شد که مانند عدسی های نوری عمل می کندودر بازتاب و انعکاس امواج با فرکانس بی نهایت پایین این عدسی ها مورد استفاده قرار می گیرد.
بعنوان مثال : این نوسانات و ارتعاشات می تواند جهت رهگیری یک هواپیما مورد استفاده قرار گیرد اما اغلب این نوسانات جهت ایجاد اختلال در امواج رادیویی و موضوعات مرگبار دیگر به کار برده می شود.آنها می توانند مناطق دیگر از سطوح زمین را مورد هدف بگیرند مه این مطلب بستگی به بازتابش امواج رادیویی دارد که از لنزهای یونی ساتع می شوند.
در زمانهای خیلی دور گذشته،اتمسفر مریخ از بین رفت.بخ نظر می رسد سرانجام زمین نیز با این تهدید روبرو می باشد،زیرا عمل غیر مسئولانه و دیوانه وار آمریکایی ها در جنگ جهانی دوم و انفجار بمب اتمی و تخریب حاصل از آن مه بیشترین اعتراض را برای آنها داشت عاقبت موجب همین مطلب می گردد.
تلاش دولتمردان آمریکا این است که هارپ را بعنوان یم آزمایش کاملاً علمی موجه جلوه دهند و بدین وسیله مدعیان این پروژه را آرام کنند اما در حقیقت هارپ پوششی جهت اجرای یک اسلحه فرا تابشی است.
آنتن های بزرگ هارپ امکاناتی با نزیت فراوان برای ارتشهای حرفه ای ایجاد می کنند که این توانایی موجب می شود در یک سیاره ، در یک زمان ، در یک منطقه وسیع تمام صور زندگی با خطرات جدی روبرو شوند.
هشدار درباره احتمال تغییر در یونسفر و اثر آن بر روی لایه ازن تحقیق بر روی پروژه هارپ را الزامی می گرداند.
اگر چه نتایح مطالعات انجام گرفته در سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا(EPA) جالب توجه ، مناسب و کافی نبود اما بهرحال بهتر از نتایج تحقیقاتی بود که در نیروی هوایی و نیروی دریایی آمریکا انجام شده بود.
در حقیقت ارتش امریکا با سلاح های فراتابشی قصد بمباران کردن لایه ازن و اتمسفر را داشت که این عمل کار جالبی نمی باشد.
آمریکایی ها همیشه می خواستند بزرگترین و پرقدرت ترین ملت در روی زمین باشند بهرحال این یک امر بدیهی است که نمی توان از تمام مردم آمریکا انتقاد کرد.
در مورد این پروژه کسانی نیز هستند که منظور آنها صداقت و صمیمیت است.
دولت نیز مسئولیتی در قبال مولفه های آزار دهنده ای که ارائه می داد نداشت و اسن حقیقت تمایل دیگران به پیوستن به گروههای بهتر را به خوبی نمایان می سازد.
با نظر بدبینی این سوال باقی می ماند:
چرا یک مل مخاطره آمیز آگاهانه را در مورد هر دو لایه ازن و یونسفر انجام دهند که دارای زنجیره ای از واکنشهای غیرقابل کنترل است؟
جواب آن دو قسنت دارد:
" کارآفرینی در بعد نطامی در کنار امکان ایجاد بنگاههای اقتصادی کوچک و بزرگ
" هارپ یک پروژه درآمد زا می باشد که وجود این درآمد در اصل به خاطر قدرت گرفتن و راه اندازی کارخانجات اسلحه سازی است.
تکنولوژی هارپ نیرویی را که نمی شود به دور دست انتقال داد مطابق با ظرفیت دشمن به سمت او رها می کند.
تا به حال طرح تمام حملات هسته ای به این شکل بود که چندین ادوات هسته ای با ضربان و پالس بالای الکترومغناطیس EMP در ارتفاع بالا منفجر شده اند.
هارپ سلاحی است که با اسنفاده از آن،بدون بکارگیری انرژی اتمی،همان نتیجه بدست آید.هارپ اگرچه این قابلیت به میزان زیادی دارا می باشد،ولی در عمق پایین سطح زمین هم می تواند نقوذ نماید برای مثال جهت تعیین محل نفت ته نشین شده در اعماق زمین و یا پناهگاه های زیر زمینی سری مورد استفاده دارد.
در حقیقت و بلاشک انواع تشعشات هارپ نه فقط برای انسانها بلکه برای حیوانات و گیاهان نیز کشنده است اگرچه هارپ مانند یک رادار قوی و هم زمان بعنوان یک سلاح ویرانگر و مخرب در مقابل دستگاههای پروازی استقاده می گردد اما ایم مطلب توجیهی برای به خطر انداختن زندگی تمام انسانها،موجودات و گیاهان نمی باشد و واقعاً برای گیاهان بسیار خطرناک تر است.
بنظر می رسد در این مطالب برای نخبگان نظامی،مجریان و مدیران شرکتهای بزرگ و افراد با نفوذ در داخل دولت آمریکا بی اهمیت و بی ربط به نظر می رسد.برعکس،اسن گروه ها از این بابت که توافق ها برای متوقف ساختن آزمیشات اتمی،سیستم های دفاعی ضد بالستیک و خلعدسلاح نتیجه نمی دهد راضی به نظر نمی رسند.
بعلاوه از اینکه فعالیتهای آنها بصورت یک راز نگهداری شده و عموم مردم نیز به سادگی به این مسائل اشرافیت ندارند و در نتیجه اقدامات غیر قانونی آنها از توجهات جهانی دور می ماند خوشحالند.
استفاده از هارپ،تقریباً فقط برای آزمایش های کوچک انجام می گیرد،در حال حاضر اختلالات آب و هوایی را که در سر تا سر کره زمین ایجاد می شود دیگر نمی توان نادیده گرفت،به نظر می رسد این حقاقیق اشحاصی گه مسئولان پروژه هارپ هستند را مضطرب نمی سازد.
آنها حتی آن بلایای طبیعی را که اکنون در جهان به وقوع می پیوندد و مربوط به آزمایشات خطرناکشان می باشد انکار می کنند.به هر حال مدافعان محیط زیست بر این امر اصرار دارند که بین تخریب لایه ازون و گرم شدن کره زمین و آلودگی های زیست محیطی رابطه مستقیم وجود دارد.
اگرچه آزمایشات هارپ هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد،ولی این پروژه،سیلها،انفجارات آتشفشانی،زمین لرزه و شرایط آب و هوایی طوفانی را به راه انداخته است.
در سال1998 به خلبانی هواپیما ابلاغ شده که از این تاسیسات(پروژه هارپ)دوری می کنند.و در مسیر آنها قرار نگیرند بنابراین ممکن است که تاسیسات پروژه در سال 1998 در وضعیت فعال باشند.فقط یک گیگا وات انرژی گرمایی حاصله از عملکرد این تاسیسات کافی است تا حفره ای در یونسفر ایجاد نماید اما در عملکرد بالایی این سلاح فراتابشی انرژی تا 1000 گیگا وات(100 میلیارد وات)اقزایش خواهد یافت.
این مطلب که عملکرد این سلاح فراتابشی جدید بر روی هوشیاری بشر،حیوانات . البته تمام ژن های جانوران کره خاکی اثر خواهد داشت به آنها صدمه می زند،یک حقیقت مسلم است.
بعلاوه تمام میدانهای انرژی بسیار حساس زمین طوری تغییر می کنند که می توانند قطب های زمین را جابجا کنند.
بمباران یونسفر خطرات زیاد و امکان تخریب و کشندگی را در پی دارد.اما کسانی که مسئول این پروژه هستند حتی به خود این اجازه را نمی دهند در رابطه با این موضوع بیشتر فکر کنند.در نتیجه آنها این پروژه سری تسلیحاتی را با سرعت تمام به پیش برده و بنابراین حفره هایی را در لایه ازن ایجاد و یونسفر را به شدت گرم می کنند.
در گذشاه ای نه چندان دور در سال 1945 دانشمندان آمریکایی به فرمان دولت و ارتش آمریکا اولین بمب اتمی را منفجر ساختند.بعدا آنها پذیرفتند که در محاسبات آنچه که واقعا می توانست در طول انفجار رخ دهد ، دچار خطا شده اند. شاید چرخه این واکنش هسته ای می توانست به سوزاندن تمام جو زمین و یا حتی کل سیاره منجر شود.وضعیت حاضر مانند آزمایشات بمب اتمی در گذشته است و شانس اینکه در اجرای فاجعه هارپ زمین از بین نرود 50:50 می باشد ، امروز آزمایشات هارپ با احتمال خطرات مشابه انفجار بمب اتم در سال 1945 انجام می پذیرد.
اگر چه به علت پیش رفت خوب شرایط اتفاقاتی که ما به بزرگترین شکل از آن می ترسیم انجام نپذیرفت، اما سناریوهای وحشتناک دیگری از انفجار و آزمایشات بمب اتمی حاصل شد.
بمب ها اتمی ساخته شده در مناطق مسکونی انداخته شدند،صدها هزار تن از مردم کشته شدند،شمار بسیاری از مردم بوسیله آتش سوزی فلج گردیدند و بسیاری دیگر که از نسل قربانیان آلوده به مواد رادیواکتیو بودند شبیه هیولاها رشد کردند تا یک انسان.
بعلاوه قلمروهای وسیعی به شکلی گسترده به رادیواکتیو آلوده و بنابراین برای هزاران سای غیرقابل سکونت شدند این آلودگی ناشی از آزمایش بمب های اتمی و نیز استفاده تجاری از آنها بود.
مواد اتمی که برای مقاصد صلح آمیز باید استفاده می شد، بعلت آلودگی رادیواکتیو به دلیل بی دقتی یا بصورت تصادفی و یا با قصد جنایتکارانه شمار بسیاری از مردم بی گناه در شهرها ، روستاهای سرتاسر دنیا را به قربانی گرفت.
زمانی که این حقایق کاملا آشکار شوند ، مطالب آن به شکل یک اطلاعات عمومی با کمترین نقص بروز می کند. این مطلب کمبود یک انسان دلسوز را اثبات می کند.
حالا ما یک سوال می پرسیم : آیا آنها ( دانشمندان) بی مسئولیت هنوز ، سفاک و مانند هیولاهای بزرگ ساکت آرام و براحتی وحشتناک هستند؟
انرژی اتمی صلح آمیز که جهت مقاصد تجاری القاء گردید با ساخت بمب اتم و ادامه ساخت آن ضرر جبران ناپذیری ایجاد نمود و علاوه بر اینکه به رنج ، تهی دستی و بدبختی پایان ندارد تباههی ها نیز ادامه یافت.
بزودی دانشمندان آمریکایی با بدبخواهی ها و طراحی نقشه های سری و انجام تعدادی از آزمایشات جدید بوسیله سلاح های کشنده و ویرانگر جدال سنگینی را با بی رحمی تمام در مورد انسانها اجرا می کنند.
این سیستم ویرانگر و کشنده ممکن است یک بمب اتم باشد که استفاده از آن گیاهان کا منطقه و همه اشکال زندگی ، که زندگی بشر را هم در بر میگیرد از بین می برد.
از سال 1945 که اولین بمب انمی منفجر گردید بلافاصله آن عدم اعتماد و اطمینان بود که در این مدت نیز نتایج این عمل دیوانه وار تغییر نکرده. حال با وجود این موضوع وحشتناک به راستی دانشمندان نمی خواهند در ارتباط با این مطلب عملی انجام دهند؟
دانشمندان فکر می کنند حیاطی که در حال حاضر در کره زمین وجود دارد یک بار دیگر توسط دولت و ارتش تشنه قدرت آمریکا با انجام عملیاتهایی به این شکل به خطر می افتد. دانشمندانی که هنوز احساس مسئولیت می کنند ، پروژه هارپ را بعنوان یکی از بزرگترین تهدیدات برای لایه ازن می دانند.پروژه هارپ هرچه بیشتر انجام پذیرد دارای عوارض منفی بیشتری بر روی کره زمین ، خارج از کره زمین و تمام صور زندگی در زمین می باشد.
سرطان پوست ، تفییرات آب و هوایی در یک منطقه ، طوفانهای شدید ، خشک شدن رودخانه ها ، زلزله ، فوران آتش فشان ها از توانایی های هارپ است. این مطلب واضح و روشن است که حتی در زمان حاضر موارد بالا بصورت طبیعی قسمتی از زندگی روزمره ما شده است و برآورد این است که نتیجه این پروژه در نهایت چیزی شبیه به دیوانگی در افراد است.ضمن اینکه تخریب و آلودگی محیط زندگی ما کوجب گرم شدن زمین ، تغییر وزن آن و تغییر لایه های بالای سطح زمین است. به هرحال آزمایشات هارپ بعضی وقتها آب و هوای یک منطقه را تغییر می دهد ، موجب ایجاد زلزله در جهان می شود،موجب فوران آتش فشان ها و باعث طفیان آبها گشته و فاجعه های زیست محیطی بوجود می آورد. این عوامل علت رد پروژه هارپ است. ضمن اینکه انجام آزمایشات هم تولید غوغا و آشوب می نماید.
گروه نخبگان طرفدار مجیط زیست به علت محتوای ویرانگر هارپ با قاطعیت انجام آزمایشات مزبور را رد می کنند زیرا شدت ویرانی بسیار زیاد و بهمراه زجر و رنج می باشد.
این ویرانی به شدتی است که نه طبیعت و نه هر گونه جلوه ای از حیات و زندگی در آینده نیز توان بازگشت به حالت عادی و پایدار را ندارد.پیامدهای این پروژه اثر منفی خود را بر روی هر چیزی در روی زمین می گذارد و در واقع برگشت اثرات مخرب آن دیگر امکان پذیر نخواهد بود.
اخیراً تحقیقاتی گسترده برای مخرب های لایه ازون از قبیل فلوروکلرکربن صورت گرفته است در حال حاضر صنعت و دوات آمریکا مانع از روند طبیعی بسیاری از مسائل زیست محیطی می گردند و به نطر می رسد که پیشرفت و حفظ خیات برای آمریکا بی تفاوت باشد تسلیحات جدید هارپ مشایه نقض حقوق بشر است که نخبگان سیاسی و هوادارانش این مطلب را روشن کرده اند.بدون مشورت با هیچ انسان دیگری در این سیاره،ارتش آمریکا حفره های خطرناکی در لایه حساس یونسفر ایجاد می کند و در نتیجه حیات تمام موجودات کره خاکی را به خطر می اندازد.این انسانهای قدرتمند با توجه به قدرت جنون آمیزشان بدون نگرانی از چیزی تصمیمات حیاتی را منحصر به خود کرده اند و آن تصمیمات را اجرا می کنند.
در نتیجه آنها به خود اجازه می دهند تا اشعه های رادیواکتیو را وارد جو زمین و یونسفر آسیب خواهد دید و با اجرای پروژه هارپ یونسفر از بین می رود.این مطلب به تنهایی ثابت می کند که پروژه هارپ،برنامه بی اعتباری می باشد.چنین دیوانگی را می توان در تاریخ بشر دید اما مردم متوجه این امر نمی شوند.به عنوان مثال در سال 1985 سه بمب اتم در جو زمین منفجر گردید و آب و هوا تحت تاثیر قرار گرفت.نتیجه عملکرد کاملاً احمقانه این سیستم یک فاجعه اقلیمی و زیست محیطی می باشد.
در سال 1961 سیصد و پنجاه هزار سوزن مسی که هر کدام تقریباً 1 تا 2 سانتیمترطوا داشتند به یونسفر شلیک گردید که به علت عکس العمل زمین زلزله ای به مقیاس 8/5 ریشتر در آلاسکا به وقوع پیوست و یک تکه بزرگی از خط ساحلی گشور شیلی به داخل اقیانوس لغزیده در سال 1963 آمریکا و شوروی 3000 مگاتن بمب اتمی را در اتراتوسفر منفجز کردند که موجب ایجاد شکاف بزرگ و عمیقی در لایه ازون گردید.این میزان کمی از خیانت بی رحمانه ای بود که توسط آمریکا و شوروی سابق در حق بشریت انجام پذیرفت.
در حقیقت چندین جنایت این چنینی به آمریکایی ها،روسی ها،قرانسوی ها،اسرائیلی ها،چینی ها و دیگر کسانی که با بد خواهی اهداف پلیدی را دنبال می کنند نسبت داده می شوند آنچه در نتیجه پروژه هارپ انجام می گیرد بدتر از هر چیزی است که قبلاً دیده اید.
Anchorge 360 عدد دکل 24 متری(72 فوت)در منطقه ای به وسعت 320 کیلومتر(200 مایل)در شمال شرقی منطقه آنکورگ
واقع در ناحیه ای خلوت و بی سکنه در شمال آلاسکا بصورت انبوه ساخته شده اند که ارتش می تواند با استفاده از آن اشعه هایی با فرکانس بالا به یونسفر شلیک نماید
در حال حاضر به این نتیجه رسیده اند که بیشتر فجایع ، طوفانها ، شرایط بد اقلیمی ، زلزله ها و فوران آتشفشانها در زمان انجام آزمایشات هارپ افزایش بیشتری داشته.
هدف موضوع آزمایشات گرم کردن زمین و جابجایی موضعی لایه محافظی است که کره ما (زمین)را احاطه کرده.
در اثر این فرایند(هارپ) لنزهای بسیار بزرگی در یونسفر ایجاد می گردند که امواج فرکانس پایین در برگشت به زمین از آن عبور می کنند.
برنارد استلند (Bernard Estlund) که زمین را برای پروژه هارپ تجهیز کرد، یکی از شاگردان و دانش آموزان مسئولیت ناپذیر (Nicola Tesla)(1856-1943)بود او در سال 1985 این عمل انحصاری خود را تحت نام تهدید آمیز " روش و مکانیزم تعویض یک منطقه از اتمسفر ، یونسفر و فضای مغناطیسی آنها " به ثبت رساند.
این پروژه موجب اعتراض Vandalism (منتقدین و معترضین به پیشرفت بی حد و حصر علم و صنعت) قرار گرفت زیرا با اجرای این پروژه میزان زیادی از انرژی در مقیاس گیگاوات به خارج از فضای زمین شلیک خواهد شد و در اثر این شلیک اثرات بسیار مخربی بر این سیاره و تمام اشکال زندگی انسان ، حیوان و گیاه وارد شده که برگشت پذیر نمی باشد.
چند سال بعد از اختراع برنارد استلند وی بعلت توسعه مشکلات مالی کنترل خود را بر روی این اختراع از دست داد و آنتن های هارپ را که در واقع اسلحه بزرگ فراتابشی است در آلاسکا نصب کرد.
در حقیقت اسلحه بزرگ فراتابشی که نه فقط توانایی انهدام ارتباطات شبکه ای را دارد بلکه موجب اختلال در امر رهگیری هواپیما- اختلال در مسیر موشکها - ماهواره ها و خیلی چیزهای دیگر می شود. عوارضی که خواسته و یا نا خواسته دیگر شامل فجایع آب و هوایی در سرتاسر دنیا و یا حداقل در بعضی مناطق و نیز پرتوهای اشعه رادیواکتیو کشنده نامحدودی که راهی برای مقابله با آن وجود ندارد.انتخاب مکان این فاجعه کشنده در دستان بی مسئولیت ارتش و مقامات دولتی و بقیه خواهد بود.همچنین عوارض مرگبار ساتع شدن اشعه های رادیواکتیو که هیچ راه دفاعی برای آن وجود ندارد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات