یادگار امام تاکید کرد: اخلاص، بندگی برای خدا، دوری از کینه و بغض بسیاری ازمشکلات را حل می کند. در این دیدار که پس از اقامه نماز مغرب و عشاء درحرم مطهرحضرت امام خمینی (س) به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی انجام شد،حاضرین درنشستی صمیمی ضمن تبریک ایام مبارک ماه شعبان و سالروز میلاد امام زمان (عج)با یادگار امام راحل گفتگو کردند. حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در این دیدار با اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان ضمن تشکر از حضور آنان و همچنین ابراز محبت به امام راحل و بیت، با اشاره به آیات و روایات مختلف همگان را به اخلاص توصیه کرد و اظهار داشت: اخلاص، بندگی برای خدا، دوری از کینه و بغض بسیاری از مشکلات را حل می کند ؛ مهم این است که کار ها فقط برای خدا باشد وگرنه سختی ها می آیند و می روند. وی افزود: اینکه خداوند این میزان لطف و کرامت کرده که امام در زمان حیات شان مورد توجه قلوب مومنین و محبت آنان قرار می گیرد، بعد از رحلت ایشان باز در دلهای مردم محبت امام باقی می ماند و اینکه منسوبین به امام در بین مردم محبوب هستند چیزی نیست جز اینکه امام خودش و رفتار و گفتارش را با اخلاص برای خدا انجام داد. در این دیدار که پس از اقامه نماز مغرب و عشاء درحرم مطهرحضرت امام خمینی (س) به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی انجام شد،حاضرین درنشستی صمیمی ضمن تبریک ایام مبارک ماه شعبان و سالروز میلاد امام زمان (عج)با یادگار امام راحل گفتگو کردند.
محمدحسین علی اصغری قائم مقام اتحادیه انجمنهای اسلامی استان گلستان دراین دیدار گفت:حاضران که خدمت رسیده اند از نیروهای خط امام (ره)،عاشق جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی و از خانواده محترم شهداء و ایثارگر و نماینده اقشار مختلف جامعه هستند که دغدغه هایی برای آنها با توجه به شرایط حاضر پیش آمده است. وی با بیان اینکه مردمی که گرد امام خمینی(س) جمع شدند واو را باورکردند، بدلیل باورهاودیدگاههای ایشان بود وهم اکنون نیزاندیشه های امام روزبه روز در جامعه در حال گسترش است گفت: ما از اندیشه های امام آموخته ایم که باید در کمال آزادی وبا حفظ کرامت انسانی از ارزشهای دینی حمایت کنیم وانتقاد هم داشته باشیم. اصغری وی با اشاره به اینکه بعد از حادثه 14 خرداد خدمت آیت الله نور مفیدی امام جمعه محترم گرگان رسیدیم و از آن حادثه اعلام برائت کردیم گفت:در 14 خرداد در بیست و یکمین سالگردارتحال امام در کنار مرقد مطهر امام (س) به نوه ایشان بی حرمتی می کنند،در صورتیکه یکی از مسائلی که امام (س) به آن توجه داشت و سبب به وجود آمدن انقلاب اسلامی و پایداری جمهوری اسلامی می شود حفظ کرامت انسانی و ارزشهای دینی و احترام به دیگران بوده است وما اعلام می کنیم مردم استان گلستان تا آخر راه همراه امام وبیت امام خواهیم بود. درادامه این دیدار اعضاء انجمنهای اسلامی انزجارخود رااز بی حرمتی به نوه امام ویاران امام اعلام کردند.