تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۶  ، 
کد خبر : ۱۶۴۸۱۴
دبیر فراکسیون اقلیت مجلس در گفت‌وگو با کیهان:

بسته پیشنهادی اروپا چوب آب‌نبات هم نیست


دبیر فراکسیون اقلیت مجلس در گفت وگو با کیهان درباره بسته پیشنهادی اروپا گفت: تا آنجا که شنیده ام این چیزی که الان به ما داده اند حتی چوب آب نبات هم نیست چه رسد به اینکه خود آب نبات باشد.
محمدرضا تابش نماینده اردکان در مجلس افزود: البته از محتویات بسته پیشنهادی اروپا خبر چندانی ندارم ولی بهرحال آنچه که مطرح است چندان تأمین کننده نظرات ما نیست. وی در پاسخ به این سؤال که آیا پذیرش بسته ای که در آن بحث تعلیق غنی سازی اورانیوم مطرح می شود خلاف مصوبه مجلس نیست گفت: بله، پذیرش تعلیق خلاف مصوبه مجلس است و اگر دولت می خواهد مسائل جدیدی را درباره هسته ای مطرح کند ابتدا باید مجلس را در جریان قرار دهد و پس از دریافت مصوبه مجلس عمل نماید.
دبیر فراکسیون اقلیت مجلس در پاسخ به این سؤال که آیا به نظر شما ما باید در شرایط جدید کوتاه بیاییم؟ اظهار داشت: من الان نمی توانم نظری در این باره بدهم.
وی در عین حال اضافه کرد: البته از اینکه تهدیدی متوجه کشور نشود استقبال می کنیم و معتقدیم باید براساس عزت، حکمت و مصلحت تصمیم بگیریم ولی به هیچ وجه از منافع و مصالح ملی عدول نکنیم.
تابش ادامه داد: اگر امروز می بینیم آمریکائیها در جریان موضوع هسته ای ایران به اروپا پیوسته اند به دلیل معضلاتی است که آنها در عراق و افغانستان با آن درگیر شده اند وگرنه آمریکائیها همواره بدنبال منافع خودشان بوده اند.
وی افزود: ما هم باید همواره مصالح و منافع خود را مد نظر داشته باشیم و در مذاکرات و مسائل بین المللی از آنها چشم پوشی نکنیم.
 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات