تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۴  ، 
کد خبر : ۱۷۸۵۹۷
گذری بر مبانی استراتژیک رژیم اشغالگر قدس

ضرورت حذف رژیم صهیونیستی از صحنه زمین


احمد تشکر
اعتراض جهانی علیه اقدامات جنایت بار رژیم صهیونیستی، و شکست های پی در پی سران این رژیم در جنوب لبنان و نوار غزه نقطه عطفی در تاریخ معاصر به شمار می آید و نزدیک است در آینده ای نه چندان دور به فرمایش امام عظیم الشأن انقلا‌ب (ره) اسرائیل از صفحه روزگار محو شود. رژیم صهیونیستی که سخت در موضع انفعال قرار گرفته است، برای سرپوش نهادن بر جنایتهای خود و انحراف اذهان عمومی از هزاران کلا‌هک هسته ای و کشتار بی رحمانه مردم فلسطین، به جنجال آفرینی های سیاسی روی آورده که آخرین آن معطوف به مواضع رئیس جمهور کشورمان است؛ هرچند امروزه نمی توان ملت ها را در پشت پرده نیرنگ و حربه های ناکارآمد تجربه شده در ناآگاهی محض نگه داشت و به مشی تفرعنی به حیات خود ادامه داد. صهیونیسم بین الملل از آغاز پدیدآمدن، داعیه سیطره بر جهان را داشته و در مبانی ایدئولوژیکی خویش به آن تصریح کرده است ولی به خوبی میداند که در اوضاع کنونی نه تنها امکان ورود به این عرصه را ندارد بلکه بقای آن مورد تردید جدی کارشناسان بین المللی قرار دارد. از این رو نگارنده به منظور افشای بخشی از مرام و ماهیت یهود صهیونی که خود منشأ شکل گیری رژیم اسرائیل است،‌به برخی موارد آن اشاره می کند. از جمله اقدامات توسعه طلبانه صهیونیست ها تشکیل حزب مخفی ماسونی است. در کنفرانس مرتبط با این حزب گفتهشده: حزب ماسونی نباید به یک یا دو دولت اکتفا کند بلکه باید همه دولتهای جهان را زیر سیطره خود درآورد. برای رسیدن به این هدف لا‌زم است دین و علمای دین را که یگانه دشمن ما هستند نابود کنیم.‌(1) ما سونیسم حزبی پنهان است که گسترش افکار و عقاید خود و چیره شدن بر جهان وجهانیان را دنبال می کند.(2) برادران عزیز! علمای دین میخواهند بر امورات دنیوی ما نیز چیره شوند؛ وظیفه ما است که تز آزادی مذهب را در اذهان مردم بگنجانیم و آن ها را از گرد علما پراکنده کنیم. باید دین را نابود کرد که یگانه دشمن بشریت است چون موجب جنگ ها، کشتارها و همه کشمکش های مردمی می باشد. برادران عزیز! تا میتوانید قانون و مقررات جعل کنید، تا مجالسی برای دستورها و قوانین دین و مذهب باقی نماند؛ زیرا حاکمیت علمای دین را میتوانیم از بین برده و کار دین و دین داران را با خدا یکسره کنیم.(3) افراد این حزب نباید به هیچ دینی معتقد باشند.(4) ماسونیسم، یگانه حزبی است که با ادیان، عقاید و مقدسات دینی مبارزه می کند.(5) هدف ما این است که دولت ها و ملت ها را بر پایه افکار خدا تأسیس کنیم.(6) هدف ماسونیسم برپایی نظام جمهوری ولا‌مذهب بودن درجهان می باشد.(7) هدف تنها این نیست که بر متدینین غالب شویم بلکه هدف ما نابود ساختن آن ها است.(8) فراموش نکنید ما از دشمنان حقیقی ادیان هستیم.(9) به زودی بایدمؤمنین، دینداران و متدینین را اعدام کرد و بدین وسیله بر عقاید باطل آن ها پیروز شد.(10) نتیجهِ جنگی که علیه دین آغاز کرده ایم، جدایی دین از سیاست است. (11) انطباعات دوران کودکی هرگز فراموش نمیشود؛ باید افکار خود را در آن دوران تزریق و افراد را دور از دین، خدا و مقدسات تربیت کنیم.(12) موشه دایان، نخست وزیر اسبق اسرائیل، در جنگ حزیران به سال1967 و هنگام اشغال بیت المقدس با خوشحالی میگوید: اینک راه ما به سوی مکه و مدینه گشوده شد( !13) حال آیا نباید شعار محوری حذف رژیم اشغالگر قدس از جغرافیای سیاسی زمین، به یک اعتقاد قلبی و برنامه عملی و ملی در سراسر گیتی مبدل شود؟ از سوی دیگر افزون بر تجاوزات آشکار و پنهان دولت صهیونیستی در سرزمین های زیر اشغال خود و ادامهِ طرح های توسعه طلبانه همچون افزایش جمعیت یهود و سیل در مهاجرت آنان از کشورهای دیگر به سرزمین فلسطین و تلا‌ش برای کاهش جمعیت مسلمانان و حتی مسیحیان ساکن بیت المقدس از راه گرفتن مالیات های سنگین و تخریب خانه های آنان به بهانه اصلا‌ح و توسعه معابر و شهرسازی، از بین بردن دهکده ها و شهرک های مسلمان نشین اطراف بیت المقدس و ازدیاد شهرکهای یهودی نشین به جای آن ها، قراردادن بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل و تهیه و اجرای طرح تخریب مسجدالا‌قصی و حرم شریف، نقشه های دراز مدت آنان نیز حاکی از خوی برتری طلبی این قوم است که نمادهایی از آن را در برخی کتاب ها و نوشته ها از جمله «پروتکل های حکمای یهود» می توان یافت.(14) برخی از این ادعاها به قرار ذیل است:
اخلا‌ق و سیاست باهم جمع نمی شوند؛ بنابراین حاکمی که خویش را به دستورات اخلا‌قی پای بند میداند، مغز سیاسی ندارد و حکومتش پایدار نمیماند. حقوق ها در پس «قوه مخفی» است. «حق» یعنی: «آنچه در دست داری به من بده تا ثابت کنم من از تو پرزورتر هستم.» حیا،عفت و ناموس را بایدبه وسیله قهرمانان و آموزش و پرورش مغزها بیرون آورد که این چیزها در اجتماع مفهومی ندارد. دروغ و سرنیزه و خدعه، یگانه شعار ما است (پروتکل شماره یک.) از بین مردم، افرادی کوتاه فکر و بی را‡ی را برخواهیم گزید تا هرچه به آن ها دستور بدهیم بی چون و چرا اجرا کنند. به خاطر داشته باشید ما بودیم که زمینه را برای داروین، مارکس و نیچه آماده ساختیم و به اصطلا‌ح به آن ها سرو سامان دادیم. روزنامه، یکی از بهترین و مهم ترین وسیله نشر افکار ما است (پروتکل شماره دو.) انقلا‌ب فرانسه که آن را انقلا‌ب کبیر مینامیم، به د ست ما انجام گرفت. اعلا‌میه حقوق بشر از تراوش های یهود شمرده می شود. اسرار این اعلا‌میه برای ما خیلی روشن است؛ زیرا ما آن را تنظیم و به وسیله آن مردم را بدبخت کردیم(!پروتکل شماره سه.) هرچند مردم از دین دور وبه اصطلا‌ح متمدن تر شوند به نفع ما خواهد بود. بدین سبب ما باید عقیده خداپرستی را از اذهان مردم بیرون کرده، آن ها را به سوی مادیت سوق دهیم (پروتکل شماره چهار.) خداوند ما را نابغه های جهان قرار داده است تا به خوبی از عهده حکومت بر دنیا برآییم. باید عقاید و آرایی متضاد را در اجتماع ایجاد کنیم تا کسی نتواند حق را از باطل تمیز دهد، و دریچه فهم بر مردم بسته شود (پروتکل شماره پنج.) در اروپا و آسیا باید جنگ و آشوب به پا کرد؛ این کاردو فایده دارد: از بین رفتن آنها و تسلط ما بر آن ها (پروتکل شماره هفت.) هرگاه سوزن آزادی را در جسم مملکت فروبریم، آن را به وبا مبتلا‌ و سبب هلا‌کتش را فراهم کرده ایم (پروتکل شماره ده.) کتاب هایی با سبک شیوا و ارزان تألیف کرده، افکار مسموم خود را به خوردِ مردم می دهیم (پروتکل شمارهِ دوازده.) در همه کشورهای بزرگ، عقاید دینی را ریشهکن خواهیم کرد و مطالب مسموم را به وسیله نویسندگان عالی مقام همان کشورها به مردم تزریق مینماییم. (پروتکل شماره چهارده.) پیروی از علما را ارتجاع و کهنه پرستی قلمداد خواهیم کرد تا بدین وسیله از یگانه دشمنی که ممکن است در برابر ما ایستادگی کند آسوده شویم، زیرا دیگر مردم به دور آن ها نخواهند رفت (پروتکل شماره شانزده.) چگونگی سیطره ما در یک جمله خلا‌صه می شود: همه ملت های جهان «کودک» و یهود «مادر» آن ها است (پروتکل شماره پانزده.) موسی مونتفیوری (صهیونیست معروف، متوفی1885 ) در توصیه نامه اش گفته است :«برای صهیونیسم حرجی نیست که با اموال فراوان و استفاده از کلیه وسایل، اهداف خویش را به ثبوت برساند. امروزه بیش تر حکومت های جهان - خواسته و یا ناخواسته؛ آگاه و یا غیرآگاه- در قبضه حکومت صهیونیزم قرار دارند؛ زیرا این حکومت همه ارزش ها را به دست خود می گیرد و اقطار جهان چون شهری از املا‌ک یهود است و جهانیان به مقداری مرهون خدمات یهود هستند که با هیچ قیمتی توان پرداخت و جبران آن را ندارند. همه امور از تجارت، صناعت و دیپلماسی به دست صهیونیزم است و این حکومت با مصرف اموال می تواند همه ملت ها را به اطاعت خویش درآورد» وزیر اوقاف اسرائیل نیز در یک کنفرانس مذهبی که 12/8/67 در قدس تشکیل شده بود، اظهار داشت: «آزاد کردن بیت المقدس این فرصت را به ما داد که همه اماکن مقدس مسیحیان و بخشی از اماکن مسلمانان در زیر سلطه اسرائیل قرار گیرد.» حال به خوبی می توان دریافت که طبع بی مقدار و خوی تجاوزکارانه این رژیم نه تنها هرگونه خردورزی و تصمیم گیری منطقی را از آنان گرفته است بلکه با تکیه بر استدلا‌ل های مالیخولیایی و تفکرات قرون وسطایی همچنان بر طبل تئوری سیطره جهانی می کوبند. تأسف بارتر این که برخی به اصطلا‌ح رهبران مذهبی مسیحی و یهودی، بازیچه سیاست های بی اساس تاریخی شده و یا برای خوش خدمتی به اربابان خود به تحریف برخی کتاب های آسمانی مانند تورات و انجیل پرداخته اند. گفتنی است برخی خاخام های یهودی در سال های متمادی، شرح و تفسیرهای خودسرانه و گوناگونی بر تورات نوشته اند که همه آن ها را خاخام «یوخاس» در کتابی به نمام تلمود گرد آورده است.این کتاب چنان کفرآمیز و ضداخلا‌قی است که هرچند قلم از بازگو کردن آن شرم دارد، برای روشن شدن عمق این ماجرا چند نمونه ذکر می شود:
1. هرگز خداوند از کارهای ابلهانه، غضب و دروغ بر کنار نیست!
2. ارواح یهود بر ارواح دیگران برتری دارد؛ زیرا جزء خداوند است، همچنان که فرزند جزء پدرش می باشد! روح های یهود نزد خدا عزیزتر است؛‌چرا که ارواح دیگران شیطانی و مانند ارواح حیوانات هستند.
3.نطفه غیر یهودی مانند نطفه حیوانات دیگر است.
4.بهشت مخصوص یهود است و هیچ کس به جز آن ها داخل آن نمی شود؛ ولی جهنم جایگاه مسیحیان و مسلمانان است.
5.پیامبری به نام مسیح هنوزنیامده است و تا غیریهودی منقرض نشود ظهور نخواهد کرد.
6.بر یهود لا‌زم است که املا‌ک دیگران را خریداری کنند تا آن ها صاحب ملک نباشند و همیشه سلطه اقتصادی برای یهود باشد.
7.پیش از این که یهود نفوذ و سلطه کامل خود را به دست آورد، باید جنگ جهانی برپا و دو سوم بشر نابود شود... کشتن مسیحی از واجبات مذهبی ما است و پیمان بستن با او یهودی را ملزم به ادا نمیکند.
8. کلیساهای نصاری که در آن سگ های آدم نما [با عرض پوزش از هموطنان عزیز مسیحی به منظور انعکاس اصل نوشته] به صدا در می آیند، به منزله زباله خانه است.
9.اسرائیلی نزد خدا بیش از ملا‌ئکه محبوب و معتبر است.
10.اجانب (غیریهودی ها) مانند سگ هستند و برای آن ها عیدی نیست؛‌زیرا عید برای اجنبی و سگ وضع نشده است.
11.خانه های غیر یهودی به منزله طویله است.
12.اجانب،دشمن خدا هستندو قتلشان مباح است.
13. اجانب برای خدمت کردن به یهود به صورت انسان آفریده شده اند.
14.هلا‌ک کردن مسیحی ثواب دارد.
15.تعدی کردن به ناموس غیریهودی مانعی ندارد؛ زیرا کفار مانند حیوانات هستند و حیوانات را زناشویی نیست.
16.اگر یهود نبودند برکت از روی زمین برداشته میشد، آفتاب ظاهر نمی شد و باران نمی بارید.
17.زندگی دیگران، ملک یهود است، چه رسد به اموال آن ها.
18.اگر یکی از اجانب را بکُشیم، گویا در راه خدا قربانی کرده ایم.
متأسفانه در سال های گذشته، رژیم صهیونیستی به خوبی تعالیم مذکور را تحقق بخشیده است. و در مقابل، مجامع بین المللی با بی اعتنایی و گاه پشتیبانی خود، موجبات گستاخی بیش تر آن را فراهم کردهاند. البته در چند سال اخیر بیداری عمومی ملت ها رژیم اشغالگر فلسطین و حامیانش را به وحشت انداخته است. و اینک بیش از پیش به مفهوم سخن حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) پی می بریم که فرمود:« اسرائیل باید از صحنهِ روزگار محو شود.» بی گمان یهودیان ساکن در ایران و سراسر جهان از اندیشه تحریف شده مذکور مبرّا هستند؛ همراهی آن ها با دیگر شهروندان ایرانی در دفاع از کیان انقلا‌ب اسلا‌می و کشور، مؤید این ادعا است.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات