تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۵  ، 
کد خبر : ۱۸۰۶۳۴

داستان دروغین هولوکاست


پدیده هولوکاست که رژیم صهیونیستی مدعی آن است، بر منطقی دروغین و پوچ بنا شده ‌است.
«فردریک توبن» که به اتهام زیر سئوال ‌بردن هولوکاست زندانی شده است در این‌ باره می‌گوید: «هولوکاست بر سه ادعا که شامل ادعای کشتار سیستماتیک یهودیان از سوی آلمان هیتلری، اتاق‌های گاز و قتل‌عام 6 میلیون یهودی استوار است که هیچ کدام صحت ندارد.»
به عقیده‌ وی، اقدامات «هیتلر» مشخصاً در جهت کشتار سیستماتیک بلکه در راستای انتقال یهودیان با همدستی صهیونیست‌ها بود و آنان کمک کردند تا یهودیان آلمان به همراه دارائی‌هایشان به فلسطین اشغالی منتقل شوند.
این کارشناس استرالیائی که خود از نزدیک اردوگاه «آشویتس» را رؤیت کرده ‌است می‌گوید: آشویتس محلی برای کشتار یهودیان نبود بلکه یک اردوگاه انتقالی بود. کشتار در این اردوگاه غیرممکن بود به این علت که این امر زمان بسیاری می‌برد و در طول چهار سال جنگ جهانی دوم کشتن این تعداد یهودی میسر نبود.
وی با ادعای کشتار شش میلیون یهودی در زمان جنگ جهانی دوم این تعداد را یک ‌رقمی افسانه‌ای خواند و گفت: «مورخان یهودی زمانی ادعا کردند تعداد کشته ‌شده‌ها چهار میلیون نفر بوده است و سپس این تعداد را به یک تا 5/1 میلیون نفر کاهش دادند و اکنون تعداد یهودیانی را که مدعی‌اند در جنگ جهانی دوم قتل‌عام شده‌اند 500 هزار نفر اعلام می‌کنند. ولی با وجود این، در تبلیغاتشان همچنان شش میلیون نفر ذکر می‌شود.»
دکتر توبن می‌افزاید: «هر کسی که درباره مسائل فوق پرسش‌هایی را طرح کند به زندان می‌رود.»
این کارشناس استرالیایی همچنین درباره علت خودداری صهیونیست‌ها از گفت‌وگو درباره هولوکاست می‌گوید: «نظم پس از جنگ جهانی دوم با استفاده از افسانه هولوکاست پابرجاست و غربی‌ها مدعی هستند با توجه به رنجی که بر یهودیان رفته است کسی نباید چیزی را انکار کند و امروزه این امر سبب شده است تا دروغی بزرگ مطرح شود و آن اینکه یهودیان به‌ خاطر اینکه هیتلر از آنها نفرت داشت با گاز خفه شدند در حالی که اختلاف هیتلر و یهودیان به‌ علت مسائل اقتصادی بود و دلیلی برای کشتار آنان وجود نداشت.»
توبن تأکید می‌کند: «هولوکاست یک دروغ است و واکنش هیستریک برخی مقامات سیاسی جهان به مخالفت با آن نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها بر این افراد و دولت‌ها، نفوذ زیادی دارند. این پدیده در کشورهای اروپایی تبدیل به مذهب شده است، در اروپا می‌توان به حضرت مسیح، و مریم مقدس افترا بست اما نمی‌توان از یهودیان و هولوکاست انتقاد کرد.»
«توبن» هولوکاست را توجیه‌کننده رفتار یهودیان علیه فلسطینیان می‌داند و می‌گوید: «دولت صهیونیستی اسرائیل که یک «کلنی» اروپایی در خاورمیانه به شمار می‌رود به سیاست‌های نژادپرستانه خود علیه فلسطینیان ادامه‌ می‌دهد و این به‌ خاطر آن چیزی است که یهودیان می‌گویند در اروپا اتفاق افتاده است و آن هولوکاست است که مساوی با دروغ است. بنابراین، اسرائیل براساس یک داستان دروغ ساخته شده ‌است.»
«محمدمهدی عاکف» رهبر«حزب اخوان‌المسلمین» مصر که مهمترین حزب مخالف دولت مصر است نیز با انتقاد از دولت‌های غربی در مورد ادعای صهیونیست‌ها در خصوص «هولوکاست» آنها را افسانه خواند. وی می‌گوید: «هولوکاست یک داستان خرافاتی و افسانه قدیمی است که ساخته و پرداخته آمریکا و حامیان صهیونیست‌هاست.»
عاکف اضافه می‌کند: «دموکراسی آمریکایی، دموکراسی دور کردن و راندن هر کسی است که پرچم اسلام را برافرازد. زیرا همه باید کلاه «ستاره‌های آمریکایی» (نشان ویژه صهیونیست‌ها) را بر سر بگذارند و به محدوده شک‌کردن در صهیونیسم نزدیک نشوند.»
وی تأکید می‌کند: شمشیر دموکراسی غربی عادت دارد تا گردن هر کس که پرچم اسلام را برافرازد هدف قرار دهد.
رهبر حزب اخوان‌المسلمین مصر به سخنان «روژه گارودی» نویسنده فرانسوی که به خاصر انکار هولوکاست محاکمه شد و نیز «دیوید ایروینگ» مورخ انگلیسی که به علت انتقاد از هولوکاست در اتریش زندانی شده و احتمال دارد به 20 سال زندان محکوم شود اشاره می‌کند و می‌گوید: «بازداشت، محاکمه و زندان عاقبت هر کسی است که داستان دروغین هولوکاست را انکار کرده و به خواسته‌های ناحق صهیونیست‌ها و حامیانشان تن در نمی‌دهند.»
«روبرفریسون» نویسنده کتاب مشهور «اتاق‌های گاز، واقعیت یا افسانه؟» که 76 سال سن دارد و دارای دو ملیت انگلیسی و فرانسوی است، پیشتر استاد دانشگاه لیون در فرانسه بود، اما در سال 1979 دولت فرانسه فعالیت کاری وی را به علت عقایدی که در زمینه هولوکاست و کشتار یهودیان دارد متوقف کرد.
فوریسون که در کار بازنگری در تاریخ نیز فعالیت دارد، می‌گوید: براساس ادعاهای یهودیان، آلمانی‌ها در طول جنگ جهانی دوم و در بین سال‌های 1941 تا 1945 به قتل‌عام یهودیان مبادرت کردند و آن‌ها را در اتاق‌های گاز اردوگاه‌های خود می‌کشتند و سپس اجساد آن‌ها را در کوره‌های آدم‌سوزی می‌سوزاندند که از نظر بازنگران تاریخ این مسئله به طور کامل غلط و غیرمنطقی و دروغ است.
این تاریخ‌شناس می‌افزاید: بازنگران تاریخ دلایل بسیاری برای رد این مطلب دارند که از آن جمله این که اگر نظامیان و فرماندهان آلمانی باز می‌گرداندند و سپس می‌کشتند باید پس از گذشت سه‌ تا چهار سال اشغالگری آلمان، دیگر هیچ یهودی وجود نداشته‌ باشد، در حالی که همچنان تعداد زیادی یهودی در روسیه، لهستان، فرانسه و حتی آلمان و دیگر کشورها وجود دارد.
استاد سابق دانشگاه فرانسه همچنین تأکید می‌کند که از نظر علم فیزیک و شیمی نیز این مسئله منتفی است، زیرا یهودیان ادعا می‌کنند که آلمانی‌ها عده زیادی از یهودی‌ها را در اتاق بزرگی که از شکاف‌های سقف آن، گاز سیکلون که گازی بسیار خطرناک و کشنده‌ است، منتشر می‌کردند و پس از آن که مطمئن می‌شدند این افراد مرده‌اند وارد این اتاق می‌شدند و اجساد آن‌ها را برای سوزاندن در کوره‌های آدم‌سوزی بیرون‌ می‌آوردند.
وی می‌افزاید: سیکلون گازی است بسیار قوی که در جسم و پوست انسان نفوذ می‌کند و دارای قابلیت نفوذ بسیار بالایی است به طوری که حتی با دست ‌زدن به اجساد نیز این گاز قابلیت انتقال دارد و سبب مرگ می‌شود و همین طور فضایی که در آن این گاز پراکنده‌ شده ‌باشد برای هر کسی که در آن وارد شود، کشنده خواهد بود به این ترتیب می‌بایست خود فرماندهان و نظامیان آلمانی نیز کشته شده ‌باشند.
این بازنگر تاریخ همچنین می‌گوید: در آن زمان بیماری‌های ویروسی که بر اثر جنگ ایجاد شده‌ بود مانند وبا و تیفوس زیاد شده‌ بود و بسیاری از اجساد را به این دلیل می‌سوزاندند. اما یهودیان ادعا می‌کنند این افراد به دست آلمانی‌ها و نه به دلیل بیماری سوزانده ‌شده‌اند. همچنین در زمان جنگ جهانی دوم، آلمانی‌ها از یهودیان در اردوگاه‌های خود به عنوان برده استفاده می‌کردند و دلیلی برای کشتار آن‌ها وجود نداشت.
فوریسون در ادامه می‌گوید: مخالفان بازنگران تاریخ، تاکنون نتوانسته‌اند، دلایل واضح و روشنی برای رد دلایل ما بیاورند و آن‌ها تنها از طریق تشکیل دادگاه، محکومیت، شکنجه و آزار و اذیت با ما به مبارزه پرداخته‌اند.
وی تصریح می‌کند: من بارها از سوی دولت فرانسه دادگاهی شده‌ام و مورد شکنجه و آزار و اذیت یهودیان قرار گرفته‌ام و تمامی بازنگران تاریخ که در کشورهای مختلف غربی آمریکا، آلمان، سوئیس، کانادا، فرانسه و غیره قرار دارند در چنین وضع دشواری به سر می‌برند.
این بازنگر تاریخ همچنین خاطرنشان می‌کند: ما حتی حق چاپ هیچ کتاب و مقاله‌ای را نداریم، کتاب‌های ما را می‌سوزانند و حق خروج از مرز کشور را نداریم و در حالی که ملیت اصلی من انگلیسی است، اما حق رفتن به محل تولد خود و خروج از مرز فرانسه را ندارم و رسانه‌ها نیز این قضایا را پنهان می‌کنند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات