در حالی که مدتها از انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری میگذرد، دعوای محافظهکاران همچنان ادامه دارد. یک پایگاه خبری هوادار رئیسجمهور در مورد آبادگران نوشت: "قبل از انتخابات دوم شوراهای اسلامی شهر و روستا، شورای هماهنگی نیروهای انقلاب، محمود احمدینژاد، را که اجرائیات این شورا را عهدهدار بود به عنوان رییس ستاد انتخاباتی محافظهکاران برگزید. یکی از نزدیکان محمود احمدینژاد با اعلام مطلب فوق گفت: در سال 81، در جلسه کمیته سیاسی شورای هماهنگی که ریاست آن را "علی دارابی" از مسئولان ارشد صدا و سیما قائم مقام سابق جمعیت ایثارگران عهدهدار بود، چند مصوبه داشت از آن جمله اینکه عنوان و تابلوی جدید برای حضور در انتخابات شوراها، برگزیده شود، که شاخصهایی برای این عنوان، تعیین و به احمدینژاد ابلاغ شد.
وی افزود: احمدینژاد، جلسهای را با حضور حسین فدایی و علی دارابی تشکیل داد و در آن جلسه، براساس شاخصههای تعیین شده کمیته سیاسی شورای هماهنگی، عنوان "ائتلاف آبادگران ایران اسلامی" برگزید. وی افزود: قرار شد که "ائتلاف آبادگران ایران اسلامی" با توجه به مقتضیات زمان، تابلوی "شورای هماهنگی نیروهای انقلاب" باشد اما با این همه در همان زمان هم مؤتلفهایها و جبهه پیروان خط امام و رهبری، حاضر نبودند این عنوان را بپذیرند و اصرار داشتند که شورای هماهنگی بایستی از عنوان "ارزشگرایان" یا "جبهه پیروان خط امام و رهبری" استفاده کند.