یک مقام کره شمالی افشا کرد که آمریکا در کره جنوبی بمب اتمی دارد.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، روزنامه تایوانی «چاینا پست» به نقل از یک مقام کره شمالی بدون اشاره به نام وی نوشت: پیونگ یانگ در این که آمریکا در کره جنوبی سلاح های هسته ای آرایش داده است تردید ندارد.
این مقام کره شمالی افزود، تا زمانی که چنین وضعیتی در شبه جزیره کره ادامه داشته باشد، توقف برنامه هسته ای پیونگ یانگ امکانپذیر نیست.
وی تصریح کرد، به این ترتیب چاره ای جز تقویت تدابیر تدافعی و افزایش قابلیت های هسته ای برای کره شمالی وجود ندارد. این مقام کره شمالی همچنین خاطرنشان کرد: تا زمانی که تضمین های امنیتی در باره فقدان این تسلیحات ارائه نشود کره شمالی حاضر به توافق بر سر برنامه هسته ای خود نخواهد بود