تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۰  ، 
کد خبر : ۱۸۷۸۲۸

تحرکات نظامی در مرزهای خوزستان


تحرکات نیروهای نظامی آمریکا درمنطقه جنوب عراق. هر چند که کنترل مرزهای این منطقه به نیروهای انگلیسی سپرده شده است. همچنان ادامه دارد. به گزارش "شریف نیوز"، پس از اعلام خبر استقرار یک تیپ متشکل از نیروهای آمریکایی، منافقین و عرب زبانان معاند جمهوری اسلامی ایران در مرز خوزستان، نصیف العابدی  معاون رئیس شورای استانداردی بصره در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی که متن کامل آن در روزنامه الشرق الاوسط به چاپ رسید، اعلام کرد، "بصره پل یا نقطه آغاز هیچ اقدام خصمانه ای علیه کشورهای همسایه یا هر کشور دیگری نخواهد بود. "
عبادی افزود: ما با نیروهای امنیتی، احزاب سیاسی و روسای عشایر برای آماده‌سازی برنامه ای امنیتی مشورت کردیم و آنچه اخیرا درباره استقرار نیروهای آمریکایی در شلمچه یا شهرام‌القصر شایع شده صحت ندارد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات