تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۵:۵۹  ، 
کد خبر : ۲۰۴۱۶
بر اساس قرارداد 5/4 میلیارد دلاری:

بریتیش گاز، گاز فلسطین را به رژیم صهیونیستی صادر می‌کند

خبرگزاری فارس: شرکت بریتیش گاز قصد دارد بر اساس قرارداد 5/4 میلیارد دلاری ، گاز فلسطین را به رژیم صهیونیستی صادر کند.

به گزارش خبرگزاری فارس ، بریتیش گاز با احداث خط لوله از طریق دریا، گاز نوار غزه را به شهرهای رژیم صهیونیستی منتقل خواهد کرد. میدان گازی واقع در نوار غزه بیش از 33 میلیارد متر مکعب ذخایر گاز طبیعی در اختیار دارد که بیش از 90 درصد آن متعلق به شرکت بریتیش گاز است .

بریتیش گاز همچنین قصد دارد در آینده‌ای نزدیک بخش عمده‌ای از ال ان جی مورد نیاز اسراییل را نیز تامین کند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات