تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۴  ، 
کد خبر : ۲۰۹۱۴۹
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج هرمزگان:

مردم مجلس اصلاحات را قبول ندارد


بندرعباس - خبرنگار آفتاب یزد: عباس عباسی، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج ناحیه هرمزگان گفت: شرایط جامعه ما مانند شرایط سال‌های 1359 و 1360 می‌باشد.
وی افزود: روزنامه‌ها علیه ائمه‌اطهار، دین و دیانت و امام و پیامبر خدا نوشتند تا جایی که به فرموده مقام معظم رهبری به پایگاه دشمن تبدیل شدند و وقتی که روزنامه‌ها را بستند. آقایان اظهار داشتند که به صورت فله‌ای رونامه‌ها را تعطیل کردند.
وی گفت: آنها به دروغ خود را طرفدار آزادی می‌دانند ولی حرفشان با عملشان مغایرت دارد. یادم هست در مجلس اول هر طرح یا پیشنهادی از سوی نمایندگان داده می‌شد طرفداران بنی‌صدر می‌گفتند این‌ها مخالف رئیس‌جمهوری هستند و می‌خواهند رئیس‌جمهوری را بیکار کنند و اکنون نیز هرگونه انتقادی شود می‌گویند این‌ها مخالف رئیس‌جمهورند و در این دو سه ساله اخیر آن‌ قدر به دین اسلام و ارزش‌ها و حزب‌اللهی‌ها و ائمه اطهار توهین و تاخت و تاز شده که می‌توان گفت در دوران ستمشاهی و یا بهتر بگویم در طول تاریخ چنین تاخت و تازی صورت نگرفته است و روزنامه‌ها به همه ادیان و ائمه‌اطهار توهین و اهانت نموده‌اند و به بیگانه اطلاعات داده‌اند و علیه شورای نگهبان، قوه قضائیه و سپاه و بسیج نوشتند و توهین و جسارت کردند، یعنی همان کارهایی که در سال‌های 58 و 59 و 60 انجام می‌شد. منتها با اندکی دست‌کاری که به همین علت بعضی از خودی‌ها یا دودل هستند و یا...
این‌ها شورای نگهبان را که 6 نفر مجتهد در آن حضور دارند غیرعادل و غیرقانونی می‌دانند و اگر به گفته آن‌ها نظارت شورای نگهبان درست و عادلانه نیست، پس ریاست جمهوری آقای خاتمی و مجلس ششم هم...
وی خطاب به وزارت اطلاعات گفت: چرا اطلاعات درست نمی‌دهید؟ شما باید چشم و گوش کشور باشید و کاری نکنید از چشم مردم بیفتید، باید درست جواب بدهید که این شخص این خصوصیات خوب و این خصوصیات بد را دارد. وی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدانند که مردم مجلس اصلاحات را قبول ندارند و مجلس، فقط مجلس شورای اسلامی است. این‌ها بودجه دادگاه ویژه روحانیت را حذف کرده‌اند و بودجه کلیساها را بنا گذاشته‌اند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات