پس از سخنان وی تیمسار سرتیپ عبدالله نجفی فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به اعلام روز ارتش از سوی امام خمینی(ره) در 28/1/58 اشاره کرد و گفت: آن روز شیرینترین دوران خدمتی و چه بسا بهترین روز در زندگی ارتشیان به شمار میرود.
وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پذیرش قطعنامه در چارچوب برنامه پنج ساله اول دولت جمهوری اسلامی ایران در زمینه آموزش پرسنل، لجستیک، خودکفایی و شرکت در بازسازی کشور متکی بر تجارب حاصله از جنگ تحمیلی گامهای مفید و اساسی برداشت.