سردبیر محترم روزنامه هشمهری
با سلام
در صفحه 2 روزنامه همشهری مورخ 4 آبانماه، آقای محمود صدری در خصوص اظهارات نقل شده از من در برخی روزنامهها یادداشتی را مرقوم داشتهاند. با توجه به این که اگر مجموعه سخنان آن جلسه در اختیار قرار میگرفت قطعاً برداشتهای نویسنده محترم به گونه دیگری میبود، و با عنایبت به این که دیدگاههای من در خصوص دوران هشت ساله 68 تا 76 به وفور و وضوح در سخنرانیها و یادداشتهایم در سلام چاپ شده است و مستغنی از توضیح مکرر است و همچنین با توجه به شرایط کنونی و اصرار دوستان مبنی بر نگشودن باب جدید در مجادلات و مناقشات سیاسی به این نتیجه رسیدم که جواب مفصل مقاله آقای صدری را ندهم. و همین نوشته را برای خوانندگان محترم آن نشریه وزین کافی بدانیم. با این حال اگر مدیرت محترم روزنامه آن مقاله را تأیید میکند در ذیل همین پاسخ که طبعاً در اولین شماره و در همان صفحه چاپ میشود، مرقوم نمایند، تا شرح مفصلی از آنچه که طی سالهای مذکور بر این کشور و مردم رفته است خدمتتان تقدیم دارم.
با تشکر - عباس عبدی