تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۷  ، 
کد خبر : ۲۱۹۸۳۵

آتش‌بس میان امل و حزب‌الله بار دیگر نقض شد


واحد مرکزی خبر: پلیس لبنان اعلام کرد: آتش‌بس بین شبه‌نظامیان رقیب در لبنان که چهارشنبه در دمشق اعلام شد (پنجشنبه شب) برای دومین بار و با تبادل آتش محدود در حومه جنوبی بیروت نقض گردید.
بگزارش فرانس پرس، شبه‌نظامیان امل و حزب‌الله که با تیربار و راکت مواضع یکدیگر را مورد حمله قرار داده‌اند هر یک دیگری را به نقض آتش‌بس متهم میکنند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات