واحد مرکزی خبر: پلیس لبنان اعلام کرد: آتشبس بین شبهنظامیان رقیب در لبنان که چهارشنبه در دمشق اعلام شد (پنجشنبه شب) برای دومین بار و با تبادل آتش محدود در حومه جنوبی بیروت نقض گردید.
بگزارش فرانس پرس، شبهنظامیان امل و حزبالله که با تیربار و راکت مواضع یکدیگر را مورد حمله قرار دادهاند هر یک دیگری را به نقض آتشبس متهم میکنند.