اعضای جدید هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس برای سال چهارم انتخاب شدند .
به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در پی برگزاری انتخابات هیات رئیسه در جلسه عصر امروز کمیسیون انرژی، کمال دانشیار نماینده ماهشهر به عنوان رئیس، سید محسن یحیوی نماینده بروجرد نایب رئیس اول، ناصر سودانی نماینده اهواز نایب رئیس دوم، عماد حسینی نماینده قروه مخبر، حشمت الله جاسمی نماینده قصر شیرین و حسن مرادی به عنوان منشی های کمیسیون انرژی مجلس در سال چهارم برگزیده شدند.