تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۴  ، 
کد خبر : ۲۲۰۹۸۷

ناگفته‌های تلخ از جریان انحرافی در افشاگری جدید آیت‌الله نمازی


مقام معظم رهبری در جلسه ای به سرلشگر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستور دادند که همه عوامل و کسانی را که نیروهای عملیاتی این طرح هستند، دستگیر و با قوت بازجویی و بررسی کنید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی "سفیر ولایت" که توسط دفتر آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان اداره می‌شود، با انتشار مطلبی با عنوان "ناگفته‌های حضرت آیت الله نمازی درباره انحرافات و جریانات اخیر کشور"، اطلاعات مهمی را از تحرکات خطرناک جریان انجرافی و لیدر این جریان، فاش کرد.
بر اساس این گزارش، این مطلب که امروز، سه شنبه بر روی این پایگاه منتشر شده است، متن کامل ناگفته‌های ‌آیت الله نمازی در حاشیه درس خارج فقه ایشان، درباره انحرافات و جریانات اخیر کشور است.
متن کامل این سخنان بدین شرح است:
نگرانی رهبر انقلاب از تهدید جدی امنیتی و عقیدتی
نکته ای را میخواهم عرض کنم که باعث نگرانی بزرگان نظام و مقام معظم رهبری است و شاید مردم هم کم و بیش در جریان باشند اما فکر می‌کنم عامه مردم که مشغول زندگی روزمره هستند خیلی اشرافی به این مسئله نداشته باشند ولی آگاهی دادن از طرف اهل علم و ائمه جماعات و جمعه لازم است.
آن چیزی که ما احساس می‌کنیم و پیش بینی می‌کنیم این یک تهدید جدی برای سلامت و امنیت کشور و برای مسائل ارزشی و اعتقادی است. این جریان نقطه محوری باورهایشان به ظاهر این است که می‌گویند ما در زمان غیبت احتیاجی به واسطه بین خلق و امام زمان سلام الله علیه نداریم قرآن هست روایات هم هست و ما می‌توانیم با امام زمان(عج) ارتباط برقرار کنیم. این همان جمله ای است که امام حنفی، ابوحنیفه گفتند "حسبنا کتاب الله" و این دقیقاً در تضاد با مکتب اهل بیت(ع) است. مکتب اهل بیت(ع) این است که چه در زمان ظهور و چه در زمان غیبت، خلق، راهی برای ارتباط با ذات اقدس ربوبی جل و علا جز باب ولایت ندارد. راه، همان صراط مستقیم است که تفسیر به "ولایت" شده است؛ ولایت علی بن ابیطالب(ع) و یازده فرزندش(ع) و در عصر غیبت، ولایتی که منشعب است از ولایت کبرای الهیه و آن ولایت فقهای عدول است و هر کسی به هر راه دیگری برود ضال است.
خطر تفکر حذف ولایت فقیه و روحانیت
این تفکر در مقام حذف ولایت است در نتیجه در مقام حذف روحانیت است اگر بتوانند که ان شاءالله نمی‌توانند می‌خواهند حذف کنند. این باب گشوده شده از سوی اهل بیت(ع) که باب ولایت فقیه است و اگر نتوانند حداقل آن را ضعیف و منزوی بکنند و برای رسیدن به این هدف دارند تمهید مقدمات می‌کنند برای تصرف مراکز قدرت که عبارت است از مجلس و دولت و گزارشات موثقی که هست حاکی از این است که اینها پول‌هایی با ارقام نجومی که برای ما قابل تصور نیست.
اعترافات تکان‌دهنده دستگیرشدگان درباره مفاسد
در هفته‌های اخیر چند نفر را دستگیر کردند که این‌ها جزء ارباب جمعی رئیس دفتر رئیس جمهور هستند. شخصی به نام غفاری و چند نفر دیگر و یکی هم شخصی است در لباس روحانیت به نام امیری فر که در تهران آن مجمع روحانیت ولایی را تشکیل داده که وصل به رئیس دفتر رئیس جمهور است که ایشان هم دستگیر شده است. این‌ها در اعترافات خودشان چیزهای تکاندهنده ای را بازگو کردند مفاسد اقتصادی با ارقام بالا. این آقای غفاری کسی است که با رمل و جن و جن گیری و این حرف‌ها سر و کار دارد و این قدرت تصرف را هم از راه اهانت به مقدسات به دست آورده است. می‌دانید که مرتاض‌های هندی ریاضت‌های خلاف شرع دارند و به این قدرت می‌توانند دست پیدا کنند که این غفاری هم گفتند که همین طور است و به قرآن اهانت کرده است که تعبیر آن را نمی‌توانم بیان کنم و خود شما متوجه می‌شوید که منظور چیست مانند هتک قرآن و تنجیس قرآن. بعضی بزرگان گفتند که الآن در آمریکا هم این مسائل را دارند و سازمان نظامی دارند که کارهایشان را با سحر و جن و... انجام می‌دهند. الآن کشورهای اروپایی هم رو به این مسئله آورده اند. غرض این است این مسائل سابقاً وجود داشته است و الآن هم بعضی‌ها به مقاماتی می‌رسند که قدرت تصرف را دارند.
مراکز قدرت نظام در اختیار دفتر رئیس‌جمهور
به هر تقدیر رئیس دفتر رئیس جمهور مراکز قدرت نظام را در اختیار خودش گرفته مثلاً در کمیسیون فرهنگی دولت طبق روال جاری رئیس کمیسیون باید رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد ولی خارج از ضابطه ایشان رئیس کمیسیون هستند و تمام بودجه‌های فرهنگی کشور را در دست دارد.
دستور پیگیری موضوع تصرف سایپا توسط رهبر انقلاب
قلم دیگرش: کارخانه ایران خودرو را تحت نفوذ خودشان درآوردند با میلیاردها تومان سرمایه؛ کارخانه سایپا را هم در صدد بودند که گزارش شد خدمت مقام معظم رهبری و ایشان وارد شدند و دستور پیگیری دادند. یک چیزی را ساختند به عنوان ایرانیان خارج از کشور و بودجه‌هایی را خارج از ضوابط به آن تخصیص دادند. در جزیره کیش این‌ها با یک خانواده ای قرارداد بستند که یک میلیون تومان هم پول نداشته است و پول‌ها را هم گرفتند و به خارج فرار کرده اند و همین ساختمان سران کشورهای غیر متعهد که در اصفهان قرار بود ساخته شود با هزینه دویست میلیارد تومان. ما بررسی کردیم دیدیم که قرار بود در کیش ساخته بشود اما اختلاف داشته اند بین کیش و اصفهان و شیراز و مسئله را به مقام معظم رهبری ارجاع می‌دهند که ایشان اصفهان را انتخاب میکنند بعد فهمیدیم که بردند در کیش و هزینه اصلی هم چهارصد میلیارد تومان است و در کیش هم مشغول شدند و ما از دوستان خواستیم که در مجلس ببیند این بودجه کجا تصویب شده است. از آقای لاریجانی سؤال کردند و ایشان اظهار بی اطلاعی کردند و گفتند این بودجه دست ما نیست بعد معلوم شد چند نفر در ریاست جمهوری هستند که تصمیم گیرنده هستند.
وزارت نفت دست اینهاست
وزارت نفت را هم که اخیراً وزیر ندارد دست این‌هاست و موارد مشابه. با این پول‌های نجومی دارند زمینه موفقیت افرادی را که خودشان می‌خواهند فراهم می‌کنند. با بعضی نمایندگان صحبت کردند که تمام هزینه‌هایشان را تأمین می‌کنند و همین شیخ امیری فر و در اعترافاتش گفته که به ما گفتند نگران پول نباشید. این‌ها قبلاً جزؤ جامعه وعاظ تهران بودند و این مسائل که پیش آمد جدا شدند و تشکیلاتی را درست کردند با عنوان روحانیت ولایت مدار حالا این ولایت، ولایت چه کسی است؟ و پول‌های کلانی هم به روحانیونی که عضو بودند داده می‌شد.
دستور بازداشت نیروهای عملیاتی
آقای سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه رفتند خدمت مقام معظم رهبری و گفتند اجازه بدهید ایشان را بگیریم کل غائله حل می‌شود حالا نهایتاً چند روزی بعضی‌ها اظهار نگرانی خواهند کرد و تمام خواهد شد. آقا ظاهراً هنوز به این نتیجه نرسیدند ولی فرمودند همه عوامل را دستگیر کنید کسانی که نیروهای عملیاتی این طرح هستند آقا فرمودند با قوت بازجویی کنید و بررسی کنید اما حساب رئیس جمهور را جدا کنید.
مشایی: فکر نمی‌کردیم رهبری این قدر قاطع و محکم بایستد
مشایی در جلسه ای گفته بود ما فکر نمی‌کردیم رهبری این قدر قاطع و محکم روی مسئله بایستند. در قضیه وزیر اطلاعات، وزیر گزارشاتی داده بود خدمت آقا که اینها چه کسانی هستند و قصدشان چسیت و تنها راه را در برکناری وزیر دیده بودند و آقا متوجه بود و این قضیه از شش ماه قبل گزارش شده بود به آقا که به فریاد اطلاعات برسید که این‌ها در حال توطئه هستند اگر خاطرتان باشد چهار پنج ماه قبل آقا خودشان رفتند وزارت اطلاعات که به دنبال همین گزارش بود. آقای مصلحی یک جلسه داخل سازمانی تشکیل داده بود و برای کادر اطلاعات مطالبی را گفته بود و یک آقایی به نام عبداللهی که رئیس ستاد اطلاعات بوده در صحبت‌ها پارازیت ایجاد می‌کرده که نه آقا اینجوری نیست و وزیر اطلاعات بعد از جلسه حکم عزل ایشان را صادر می‌کند این هم عنصر نفوذی دفتر رئیس جمهور بوده است.
آقا نمی‌خواستند حکم ابقای مصلحی رسانه ای شود
بعد از این آقای رئیس جمهور آقای مصلحی را احضار می‌کند که چرا ایشان را بدون هماهنگی من برداشتی؟! آقای مصلحی می‌گوید که من وزیرم و این شخص کارمند من می‌باشد و رئیس جمهور هم میگوید که شما یا استعفا بدهید یا من عزلتان می‌کنم و آقای مصلحی هم استعفا می‌دهد. خبر که به آقا می‌رسد ایشان آن حکم را صادر می‌کند. البته قبل از حکم به خاطر این که مسئله رسانه ای نشود شخصاً در چند سطر خطاب به رئیس جمهور می‌نویسند که آقای مصلحی باید در جای خودش ابقا بشود و خود آقا هم این نوشته را که دست نویس بوده در پاکت گذاشته و در پاکت را می‌چسبانند و یکی از اعضای دفتر به دست رئیس جمهور می‌رساند. رئیس جمهور می‌پرسد که نامه چیست؟ اظهار بی اطلاعی می‌کنند و وقتی نامه را باز می‌کنند میخوانند و می‌گویند: خب این مسئله که تمام شده است! گزارش را که به آقا می‌دهند آقا مطلع می‌شوند و حکم را صادر می‌کنند.
آقا گفتند تا آخر پای این مسأله می‌ایستم
در اولین جلسه ای که هیئت دولت در کردستان بودند آقای مصلحی شرکت نمی‌کنند. در اولین جلسه در تهران آقای مصلحی با مشورت دفتر به قم سفر می‌کنند ولی در جلسه دوم هیئت دولت شرکت می‌کنند. رئیس جمهور که وارد جلسه می‌شود به احترام آقای حائری که درس اخلاق گفتندچند دقیقه ای می‌نشیند و بعد با اجازه آقای حائری جلسه را ترک می‌کند و از طریق یکی از اعضای دفتر آقای مصلحی را صدا می‌کنند و می‌پرسد که شما چرا شرکت کردید؟ آقای مصلحی می‌گوید دستور آقاست. رئیس جمهور میگوید شما به مسائل بین من و آقا کاری نداشته باشید و خودتان را درگیر این مقوله نکنید. آقای مصلحی از جلسه هیئت دولت خارج می‌شود و در نهایت خبر به آقا می‌رسد و آقا محکم می‌گویند که آقای مصلحی حتماً باید در جای خوشان باشند و به همین دلیل مشایی گفته بود که ما احتمال نمی‌دادیم که آقا این قدر محکم بمانند و آقا هم که گفته بودند من تا آخر پای این مسئله می‌ایستم منتها با حفظ آرامش کشور در حالی که اوضاع منطقه مانند مصر و لیبی و بحرین و عربستان به این صورت است باید طوری رفتار کرد که هم این فتنه مهار و کنترل بشود توسط وزارت اطلاعات و دستگاه قضایی و هم آرامش کشور پابرجا باشد.
آقا می‌فرمایند رئیس‌جمهور باید حفظ شود
در یک ملاقاتی که سران سه قوه حضور داشته اند آقا می‌فرمایند که رئیس جمهور باید حفظ بشود به دلیل زحمات و خدمات مختلفی که انجام دادند مانند مسکن و هسته ای و... فلذا به شخص ایشان در خطبه‌ها و سخنرانی‌ها چیزی گفته نشود ولی جریان انحرافی باید برای مردم روشن بشود که اینان درصدد در دست گیری قوه مقننه و نتیجتاً قوه مجریه است چون کابینه را مجلس رأی می‌دهد.
مشایی گفته تا دو سال دیگر آقای جنتی نیست
آیت الله نمازی در ادامه در پاسخ به پرسش یکی از حضار، گفت: به آقای مشایی گفتند شما که می‌خواهی رئیس جمهور شوی صلاحیت شما را شورای نگهبان باید تأیید کند و آیت الله جنتی بسیار قاطع است و شما را رد صلاحیت می‌کند که مشایی گفته تا دو سال دیگر آیت الله جنتی نیست و [... ] هم نیست که باعث رد صلاحیت بشوند. حالا نمی‌دانیم در ارتباط با جن، این چیزها را فهمیده اند یا چیز دیگری است.
می‌خواهند جریان سومی به نام "خط رئیس‌جمهور" ایجاد کنند
البته حرفها زیاد است و من خواستم که آقایان در جریان امور باشند بدون این که اسمی از رئیس جمهور برده شود این جریان انحرافی را برای مردم روشن کنید که اگر قرار شد در آینده برخوردی صورت بگیرد مردم کاملاً توجیه باشند به خصوص در انتخابات ستادهایی را تشکیل داده اند در استان‌ها فراخوانی کرده اند از مراکز شهرها و از اعتبار و حیثیت رئیس جمهور استفاده می‌کنند و این‌ها می‌خواهند یک جریان ثالثی در خط سیاسی کشور ایجاد کنند یعنی اصلاح‌طلب‌ها و اصول گراها و یک خط میانه ای به عنوان خط رئیس جمهور.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات