تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۳  ، 
کد خبر : ۲۲۳۵۲۹

توهین صدامیان مست به نمازگزاران


بیروت- لبنان- خبرگزاری پارس:‌ گروهی از مزدوران مسلح صدام حسین در لبنان، چند روز پیش در حالیکه مست بودند وارد یکی از مساجد جنوب بیروت شدند و به نمازگزاران حاضر ناسزا گفتند.
براساس همین گزارش این مزدوران که همیشه دم از دیانت و اسلام میزنند بعد از ارتکاب این عمل غیر انسانی و ضد اسلامی بعد از توهین به پیشنماز مسجد عکس صدام کافر را برروی دیوار مسجد نصب کردند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات