تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۲  ، 
کد خبر : ۲۲۳۶۳۳

گسترش اسلام مبارز و هراس ابلیس‌ها


مهدی قربان‌زاده: چندی پیش روزنامه لس‌آنجلس‌تایمز با انتشار مقاله‌ای به اقدامات تازه کاخ‌سفید در راستای گسترش ‌هراسی در سراسر جهان بویژه آمریکا پرداخت و از تاسیس یک انجمن ضداسلامی در دولت اوباما خبر داد که وظیفه آن مبارزه با ساخت مسجد و بازرسی از دادگاه‌ها برای جلوگیری از اعمال قوانین اسلامی است.
سال پیش یک کشیش در آمریکا تصمیم به آتش زدن 200 جلد قرآن کریم می‌گیرد. شدت انعکاس این خبر هولناک موجب تجدیدنظر دشمنان می‌شود و تصمیم خود را به گونه دیگری عملی می‌کنند. به هر حال نحوه پوشش این خبر تاثربرانگیز و سکوت سیاستمداران آمریکایی کاملا نشان‌دهنده این مساله است که این عمل نه کار یک نفر، بلکه کار یک جریان است. همه می‌دانند جمعیت یک‌میلیارد و 300 میلیونی مسلمانان جهان نسبت به این عمل شنیع ساکت نخواهد نشست اما با این حال جریان استکبار برنامه خود را عملی کرد. 2 نکته در اینجا قابل توجه است:
الف- فکر مردم دنیا هر طوری هست باید مشغول شود اگرنه در آستانه سالگرد حادثه 11 سپتامبر افکار جهانی بیش از پیش به ماهیت صهیونیستی و جهانخوارانه حادثه 11 سپتامبر پی خواهد برد.
ب- 11سپتامبر برای درگیری با اسلام مبارز و ناب محمدی‌(ص) شکل گرفت و به همین دلیل دشمنان باید راهی بیابند تا جریان مزبور در سطح جهانی تضعیف شود، هرچند این اعمال به شکست خواهد انجامید.
به هر حال قدرت روزافزون اسلام ناب محمدی به رهبری ایران اسلامی دارد کار را برای سران استکبار هر روز وخیم‌تر می‌کند، از این رو برنامه‌ریزی‌های گسترده جهت مقابله با آن صورت گرفته که توهین به قرآن کریم یکی از ده‌ها برنامه آنهاست. برای اثبات اینکه در جهان هر روز چه تعداد مسلمان می‌شوند، باید آمار دقیقی ارائه داد اما این امر فعلا مقدور نیست، در عوض از راه دیگری برای اثبات قدرت روزافزون اسلام بهره می‌گیریم. به عبارت دیگر، یک نکته غیرقابل‌ تردید است و آن اینکه وقتی شخصیت‌های معروفی در سراسر دنیا، اسلام را به عنوان دین خود برمی‌گزینند، می‌توان میزان رشد آن را درک کرد. در زیر به برخی از این شخصیت‌ها اشاره می‌شود:
1- مترجم روسی قرآن کریم، والریا پوروخوا
خانم دکتر والریا پوروخوا، متولد مسکو است و به گفته خودش، یکی از اشراف‌زادگان روسی به‌شمار می‌آید. تحصیلات عالیه‌اش را در مسکو در 2 رشته فلسفه و زبان‌شناسی گذرانده است. او مترجم قرآن به زبان روسی است و یکی از معدود بانوان مسلمان است که قرآن را ترجمه کرده است. دکتر خوا، از دین مسیح به اسلام گروید و وقتی از دلیل مسلمان شدن او پرسیده شد، گفت: «من به خاطر قرآن مسلمان شدم.
قرآن را مطالعه کردم، در آن دقیق شدم و عمیقا تفکر کردم و دیدم دین ما، دین یهود و همه ادیان الهی، محدود به زمانی خاص بوده‌اند. این در حالی است که پیامبران این ادیان، وعده و مژده دینی ماندگار و جاودانه را داده‌اند. وقتی درباره دین اسلام و قرآن تحقیق و مطالعه کردم، با اطمینان قلبی، اسلام را به عنوان تنها دین ماندگار پذیرفتم و مسلمان شدم». او تحصیلات دانشگاهی خود را نیز در این امر موثر می‌داند و معتقد است تحصیلاتش در زمینه فلسفه و زبان‌شناسی او را برای فهم و درکی عمیق‌تر از قرآن یاری داده است.
2- هنرپیشه معروف روس خانم ماشا الیلیکینا
ماشا الیلیکینا نام مشهوری در روسیه و مناطق روسی‌زبان است. او حدود 2 سال پیش به عنوان یک هنرپیشه جذاب و یک مدل زیبا مطرح بود و شهرت و محبوبیتش با اوج گرفتن «گروه رقص و موسیقی فابریک» در روسیه، به بالاترین حد رسید. وی در مصاحبه با سایت روسی Islam.ru گفته است 5 زبان اروپایی را می‌داند و در حال حاضر در مدرسه و دانشگاه تدریس می‌کند، ضمنا فقط نت‌های مجاز شرعی را نیز می‌نویسد. وی در موسیقی آثار گروه «ریحان»، «سامی یوسف» و «کت استیونس» (که پس از اسلام آوردن نام خود را «یوسف اسلام» گذاشت) را گوش می‌کند.
وی می‌گوید: «ایمان به خدا زندگی مرا متحول کرد. میل به عبادت خداوند در فطرت و وجود همه انسان‌ها نهاده شده است. من اطمینان دارم خداوند به ما تفکر و تعقل نداده است، تا بیاییم زندگی کنیم، بخوریم، بخوابیم و بمیریم. خدا به ما فرصت زندگی کردن داده است تا به او برسیم».
3- خولیو مارتینز، شاعر، نویسنده، اندیشمند و استاد دانشگاه
آقای خولیو سزار مارتینز یک فعال انقلابی و روزنامه‌نگار معروف کشور اروگوئه است که مسلمان شدنش، چونان بمبی در آن منطقه صدا کرده است.
او که در نخستین سالگرد شهادت دخترش «جنین» در قم سخنرانی می‌کرد، گفت: «بنده 4 بچه دارم و جنین فرزندخوانده من بود. او دختر پسرعموی من بود که مادرش رهبر کشاورزان اروگوئه بود و در ایام دیکتاتوری اروگوئه مفقود شد. جنین دانشجو بود و در دانشگاه درس می‌خواند. موقع آن اتفاق، زمان امتحانات او بود. شب، وقتی از دانشگاه بیرون آمده بود یک نفر جلو آمده و از او پرسیده بود آیا شما دختر مارتینز هستید؟ او جواب داده بود: بله! و ناگهان 4 نفر به ایشان حمله کردند و با خشونت و توحش تمام، جنین را کتک زدند به حدی که زخم‌های زیادی بر جسم او به وجود آمد، بیهوش شد و اندکی بعد در بیمارستان به علت جراحات زیاد درگذشت. ما ضاربان را شناسایی کردیم و بنا بر اظهارات برخی دوستان خبرنگارم، از رهبران یک حرکت صهیونیستی اروگوئه بودند که الان در اسرائیل زندگی می‌کنند».
4- نویسنده معروف یهودی و آلمانی
به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، روشنفکر مشهور و یهودی آلمانی پس از یک سلسله انتقادات و تالیفات شدید علیه اسلام و مسلمانان، به طور علنی مسلمان شدن خود را اعلام کرد. پایگاه اینترنتی «بلا قیود» در این‌باره نوشت: «هنریک برودر» روزنامه‌نگار و نویسنده نشریه آلمانی اشپیگل و نویسنده پرفروش‌ترین کتاب سال آلمان در سال 2007 و برنده جایزه کتاب سال این کشور با نام «بشتابید، اروپا تسلیم می‌شود» مسلمان شده است. بنا بر این گزارش، وی پیش از اسلام آوردن معتقد بوده است: «وقتی وزیر دادگستری آلمان اعلام می‌کند امکان استفاده از قوانین شریعت در قانونگذاری وجود دارد من معتقدم اروپا نباید تسلیم مسلمانان شود؛ اسلام یک ایدئولوژی ضدزندگی غربی است. اروپا تا 20 سال دیگر به اسلامی دموکراتیک متحول خواهد شد».
به گفته روزنامه مصری «الاسبوع» این نویسنده 61 ساله لهستانی‌تبار آشکارا فریاد برآورده است: «بشنوید، ‌من مسلمان شده‌ام». وی که سال‌ها با امام جماعت مسجد رضا در «نیوکولن» به بحث پرداخته بود، سرانجام با مسلمان شدن خود اعلام کرد از این حقیقت پنهان شده که همه وجودش را فراگرفته بود راحت شده است. وی درباره کنار گذاشتن آیین یهود گفت: «به سوی اسلامی خواهم رفت که دین فطری است که هر انسانی بر اساس آن متولد شده است. وی که در برابر 2 شاهد اسلام آورده و نام خود را نیز به «هنری محمد برودر» تغییر داده است، تاکید می‌کند: «من هم‌اکنون عضو امت یک‌میلیارد و 300میلیون نفری هستم که همواره در معرض اهانت بوده و من از اینکه به خانه‌ای که در آن متولد شدم بازگشته‌ام بسیار خوشحالم».
5- مسلمان شدن یک خاخام در داغستان روسیه
به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی المحیط، هنگامی که کریفتیسکی در کنیسه‌ای در پایتخت جمهوری داغستان به عنوان خاخام فعالیت می‌کرد، بانوی مسلمانی از وی خواست آیه‌ای از قرآن را برایش شرح دهد.
کریفتیسکی گفت: «پس از خواندن قرآن قلبش روشن شد و تصمیم گرفت مسلمان شود».
وی افزود نزدیکی کنیسه‌اش به یک مسجد، پیگیری عبادت‌های مسلمانان و تفکرشان درباره دین را برایش تسهیل می‌کرد. کریفتیسکی درباره آزار و اذیت‌هایی که پس از مسلمان شدنش با آن مواجه شده، گفت که نیروهای امنیتی شبانه به خانه‌اش هجوم آورده، وی را به اتهام تهیه مواد منفجره زندانی کرده‌اند.
وی اظهار کرد در زندان نیز به عبادات و همچنین تحقیقاتش درباره اسلام ادامه داده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات