تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۳  ، 
کد خبر : ۲۲۴۶۳۹
افشای ‌تحرکات ‌و اهداف ‌مدعیان ‌اصلاحات در گفت‌وگوی ‌فومنی ‌با فارس:

یک «عالیجناب پشت صحنه» ‌‌به مدعیان اصلاح‌طلبی خط می‌دهد


حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی رئیس ائتلاف اصلاح‌طلبان جوان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان خارج‌نشین و تندرو اخیراً جلسات متعددی را با نام اصلاح‌طلبی برگزار کرده‌اند و ‌دیدارهایی با سعودی‌ها و آمریکایی‌ها داشته‌‌اند و قول‌هایی را به اصلاح‌طلبان داخل داده‌اند و به عبارت دیگر نمایندگی اصلاح‌طلبان داخل را ایفا می‌کنند.
وی گفت: سازماندهی رسانه‌های دشمن و جریان نفاق‌ علیه کشورهای مقاومت منطقه مانند سوریه، لبنان و جمهوری اسلامی ایران یکی از راهبردهای منطقه‌ای این گروه است.
رئیس ائتلاف اصلاح‌طلبان جوان ادامه داد: این افراد اخیراً برخی از اصلاح‌طلبان تندروی داخل را دوباره سازماندهی کرد‌ه‌اند و این اصلاح‌طلبان تندرو شروطی از جمله "آزادی انتخابات و حضور ناظران بین‌المللی " را مطرح کردند که در واقع طراحی شده از خارج از کشور است.
حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی خاطرنشان کرد: من به همه سازمان‌های سیاسی و مسئولان برگزاری انتخابات اعلام می‌کنم که برخی افراد در حال دریافت پول‌های هنگفتی از خارج هستند و قصد دارند با خریدن برخی افراد انتخابات را به سمتی ببرند که درنهایت اعتماد مردم را خدشه‌دار و مشارکت مردم را کم کنند.
وی تصریح کرد: آنها می‌خواهند فضای انتخابات را سرد جلوه دهند و آشوب‌ها را با محوریت پیام‌ها و بیانیه‌های خاتمی پیگیری کنند. آنها قصد دارند با دادن بیانیه‌‌ها و پیام‌های متعدد به بهانه‌ها و رخدادهای ریز و درشت اهداف سیاسی و پشت‌پرده خود را پیگیری کنند. پیام دادن اخیر خاتمی برای دختری که به او اسید پاشیده شده بود، از آن جمله است و می‌خواهند به این وسیله در نهایت کشور را به آشوب بکشند. آنها مبالغ زیادی را برای این به کار گرفته‌اند.
رئیس ائتلاف اصلاح‌طلبان جوان ادامه داد: آنها همچنین اصلاح‌طلبان معتدل را که در چارچوب نظام فعالیت کرده و معتقد به مبانی اسلام هستند، مدام تخریب و تهدید می‌کنند و پیغام می‌رسانند که شما حق ندارید در انتخابات شرکت کنید تا ما بتوانیم حکومت را تحت فشار قرار دهیم تا آنها مجبور شوند به خواسته‌های ما تن بدهند.
حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی تاکید کرد: نوک پیکان آسیب‌رسانی طراحی‌های اینها ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه و نهادهای انقلابی مانند شورای نگهبان و سپاه است.
وی همچنین گفت: این افراد در جلسات خود کارگروه‌های مختلفی را طراحی کرده‌اند که یکی از آنها هک کردن رسانه‌های اصولگرایان مانند خبرگزاری فارس و برخی سایت‌های اصولگراست که در دستور کار تیم‌های جنگ سایبری و هکرهای دشمن است.
رئیس ائتلاف اصلاح‌طلبان جوان ‌اضافه کرد: هرکدام از نهادها و رسانه‌هایی که مدافع نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه است، در آینده نزدیک و بیش از گذشته شدیداً‌ مورد هجوم و تخریب قرار خواهند گرفت و لازم به ذکر است که سرمایه‌های مالی این کار از طرف سعودی‌ها، آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی تأمین می‌شود.
‌فومنی تصریح کرد: در چند شب قبل برخی از اینها در جلسه‌ای عنوان کردند که باید نظام را از راه‌های مختلف تحت فشار قرار دهیم. آنها در این زمینه از برخی چهره‌های حوزوی، برخی مراجع خودخوانده و از برخی روحانیون که هنوز چهره موجهی دارند، استفاده خواهند کرد.
وی تصریح کرد: در داخل کشور یک عالیجناب پشت‌صحنه کارگردان و خط‌دهنده کارهاست و این عالیجناب از طریق خاتمی راهبردهای خود را پیگیری می‌کند. خاتمی فقط یک اجراکننده است.
رئیس ائتلاف اصلاح‌طلبان جوان متذکر شد: این‌ها در شهرهای کوچک و استان‌ها افرادی را می‌فرستند تا ذهنیت‌ها را علیه نظام، نهادهای انقلابی و رهبری آماده کنند.
حجت‌الاسلام زارع فومنی با بیان اینکه: "این خطر بسیار جدی است و من به عنوان یک اصلاح‌طلب پیرو خط امام و رهبری این مسئله را به وزارت کشور و مسئولان دلسوز نظام هشدار می‌دهم "، خاطرنشان کرد: این طرح فقط منحصر به انتخابات مجلس نهم نیست، بلکه ریاست جمهوری آینده نیز در دستور کار اینهاست.
وی در خاتمه گفت: جبهه ائتلاف اصلاح‌طلبان جوان که معتقد به چارچوب‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است، در مقابل ساختارشکنان قرار خواهد گرفت و خود را پیرو خط امام و رهبری می‌داند، لذا ما به‌زودی کنگره سراسری خود را برای انتخابات برگزار خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات