تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۷  ، 
کد خبر : ۲۲۵۴۹۹
از طریق اینترنت، ماهواره و برگزاری کلاس صورت می‌گیرد

شیب تند تبلیغات و آموزش «جادوگری»!


سپیده آماده
چندی است برخی سایت ها و وبلاگ های اینترنتی و همچنین شبکه های ماهواره ای فارسی زبان اقدام به پخش و فروش برنامه آموزش رازهای جادوگری کرده‌اند و تبلیغات این برنامه ها نیز به صورت مداوم از طریق پست‌های الکترونیکی (ایمیل) برای کاربران اینترنتی ارسال و یا از سوی شبکه های فارسی زبانی مانند "من و تو" به تصویر کشیده می شود.
به گزارش «جوان»، کافی است سری به صندوق پیام های پست الکترونیکی خود بزنیم تا با پیام های تبلیغاتی آموزش جادو مواجه شویم. پیام ها را که باز می کنیم، آدرس سایت ها و وبلاگ هایی را مشاهده می کنیم که در حال وسوسه ما هستند تا پس از ورود به این فضاهای اینترنتی، اقدام به خرید سی دی ها و دی وی دی های آموزش جادوگری کنیم.
هم مدرس خارجی، هم مدرس ایرانی
جالب اینجاست علاوه بر آن که در این سی دی ها و دی وی دی ها، آموزش جادوگری از سوی جادوگران غربی صورت می‌گیرد، برخی افراد ایرانی هم به عنوان آموزش دهنده به چشم می خورند. در تبلیغاتی که برای آموزش دهندگان ایرانی جادو، در اینترنت وجود دارد، سایت تبلیغ کننده بر این نکته تاکید دارد که تمامی این ترفندها از سوی افراد حرفه ای آموزش داده می شود اما آموزش دهنده به دلیل ترس از به خطر افتادن حرفه و جان خود نقاب بر صورت دارد!
در متن این تبلیغات اینترنتی همچنین آمده است که "همیشه این سوال مطرح بوده که چگونه ممکن است یک انسان نصف شود، یک فیل غیب شود، تیری از بدن انسان رد شود یا از یک تانک آب قفل شده فرار کرد؟ ما این شگردها را به شما آموزش می دهیم."
در ادامه این آگهی و پس از تعریف و تمجید فراوان از آن، قیمت این مجموعه های آموزشی بی نظیر (!) را که در 5 دی وی دی عرضه می شود 9300 تومان قید شده است. از دیگر تبلیغات فیلم های جادوگری در اینترنت، مجموعه ای از کارهای شعبده بازان قرن بیستم در قالب فیلمی 20 ساعته از "کریس آنجل"، "دیوید کاپرفیلد" و "دیوید بلن" است که در قالب دی وی دی ارائه شده است.
خوردن سوزن و ورود به آتش
در توضیح کارهای این جادوگران در تبلیغات اینترنتی، ترفندهای مختلف آنها نیز نام برده شده است؛ مانند: جدا کردن روح از بدن انسان، پرواز کریس آنجل در آسمان، راه رفتن روی آب، خوردن سوزن ها و سپس بیرون آوردن آنها از شکم، ورود به آتش و مواردی از این دست.
علاوه بر این زندگی نامه جادوگران به همراه نمایش های معروفشان نیز به تفکیک معرفی شده است و با به کار بردن عناوینی جالب سعی در جذب بیشتر مخاطبان دارد.
ترویج جادو در شبکه های ماهواره‌ای فارسی
ترویج مفاهیم جادوی بر گرفته از آموزه های دین یهود، که مدت ها است از طریق رسانه های وابسته به قدرت های جهانی مانند فیلم های هالیوودی و بازی های کامپیوتری در حال ترویج در سطح جهان است و از طریق تبلیغات ماهواره ای و اینترنتی و اسفناک‌تر از همه، از طریق کلاس های آموزش جادوگری در تهران و برخی شهرهای دیگر در حال ترویج جادو در جامعه اسلامی ایران ست.
"جادو" زاده تفکر ماتریالیستی غرب
"محسن نصری"، جامعه شناس و استاد دانشگاه در گفتگویی دراین‌باره می‌گوید: «جادو، زاده تفکر غربی است. از آنجا که در اعتقادات ماتریالیستی غربی ها، مفاهیمی چون روح و فطرت جایی ندارد، سعی می کنند با تحریف در موضوعات ماورایی آنها را زشت نمایی کنند.»
محور عرفان صهیونیستی
فیلم های آموزش فنون جادوگری و شعبده‌بازی در حالی در اینترنت و شبکه های ماهواره ای یافت می شود که مخاطبان آنها غالبا از اهداف پشت پرده تولید چنین برنامه هایی بی اطلاع هستند. با ایجاد رسانه و گسترش آن در سطوح بین المللی، ابزار جدیدی برای دولت های سرمایه داری ایجاد شد تا از این طریق تسلط فرهنگی خود را که بسیار آسانتر و کم هزینه تر از تسلط نظامی بود، گسترش دهند. در این میان باورهای اعتقادی جوامع بود که هدف پیکان کشورهای توسعه یافته قرار می گرفت و از آنجا که یهودیان سردمداران سرمایه داری در جهان هستند، برای ترویج اعتقادات خود، عرفان صهیونیستی را با مولفه ها جادوگری و شیطان پرستی را در رسانه ها گسترش دادند. ورود صهیونیست ها به عرصه فیلم، به دهه های قبل باز می گردد. فیلم جن گیر که یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما نیز نام گرفت، براساس آموزه های دین یهود درباره شیطان، جادوگری و جن گیری تولید شد.
جادو، موضوع پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوود
رواج مفهوم جادو و شیطان پرستی بر پایه باورهای دین یهود ادامه پیدا کرد تا جایی که امروز موضوع پرفروش ترین فیلم های هالیوودی از چندگانه هری پاتر گرفته تا کنستانتین بر اساس این مفاهیم شکل گرفته است. به عنوان مثال در فیلم هری پاتر عده ای کودک و نوجوان در مدرسه آموزش جادوگری تحصیل می کردند و در آنجا دخل و تصرف در امور دنیا و دست یابی به نیروهای شیطانی را که از مولفه های دین یهود است، می آموختند.
پشت پرده ترویج جادوگری
به باور نصری، اعتقادات غیرمادی و ماورایی در مکاتب ماتریالیستی غربی ها قابل توجیه نیست و آنها از طریق جادوگرایی و رواج مفاهیم آن سعی دارند بحث های عرفان اسلامی و توانایی انسان فارغ از ماده را زیر سئوال ببرند. از سوی دیگر به باور وی، انسان همواره یک حس کنجکاوی نسبت به مسائل ماورایی و غیرمادی دارد و تمایل به دستیابی به توانمندی هایی که سایرین از داشتن آن بی بهره هستند در نهاد او وجود دارد. رسانه های جهانی نیز که ابزار دست قدرت های یهود هستند، با سرمایه گذاری های کلان در زمینه ترویج مفاهیم جادو، سعی در سست کردن باورهای خدا محورانه و توحیدی در میان مردم دارند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات