اهواز ـ در پی صدور فرمان حمله عملیات «الیبیتالمقدس» که با رمز یا علی و از ساعت 30/24 دقیقه آغاز شد.
حضرات آیات صدوقی و مشکینی که در محل مقر فرماندهی حضور داشتند خطاب به رزمندگان اسلام، پیامهائی فرستادند.
بگزارش خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی آیتالله صدوقی در پیام خود خطاب به رزمندگان اسلام با آرزوی موفقیت برای آنها به برکت نام امیرالمومنین علی ابن ابیطالب که عملیات با نام آن امام بزرگوار آغاز گردید اظهار امیدواری کرد، رزمندگان اسلام قریباً به فتح و پیروزی نایل آیند. وی همچنین با اشاره به فرمایشات حضرت محمدبن عبدالله(ص) و حضرت علی(ع) گفت: از خداوند متعال برای شما نصرت و پیروزی خواهانیم و در این محفل شریف با حضور علماء، دانشمندان، فرماندهان، نمایندگان و سایر گروهها و اقشار برای شما دعا میکنیم.
آیتالله مشکینی نیز در پیام خود خطاب به رزمندگان اسلام با فرستادن درود بر رزمندگان آرزوی پیروزی برای آنان اظهار داشت: خیال نکنید فقط ملت ایران با شماست و دلهای آنها برای شما میطپد، این را متوجه باشید که الان همه جوانهای کشورهای اسلامی و منطقه قلبشان با شماست و دعاگوی شما هستند و برای شما پیروزی میطلبند.