تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۷  ، 
کد خبر : ۲۲۶۷۷۸

آیت‌الله صانعی: مسلمانان موظفند تمام مراکز آمریکا و اسرائیل را به خطر بیندازند و ناامن کنند


قم - آیت‌الله صانعی صبح دیروز در پایان درس خارج اصول خود طی سخنانی کشتار بی‌رحمانه مسلمانان فلسطین به دست رژیم اشغالگر قدس در مسجدالاقصی را محکوم کرد و خواستار برخورد جدی مسئولان و موضعگیری قاطع در برابر این جنایت هولناک شد.
آیت‌الله صانعی در سخنان خود اظهار داشت: مصیبت کشتار مسلمانان در مسجدالقصی مصیبتی نیست که از آن به سادگی بگذریم، مصیبت بقدری بزرگ و ضد بشری است که حتی ملحدین در مقابل این جنایت موضع گرفته‌اند. سردمداران جنگ تحمیلی و همه آنان که بد بودند موضع گرفته‌اند ولی با موضعگیری آنان مساله حل نخواهد شد. آن موضعگیری‌ها با وتوی آمریکا در سازمان ملل خاتمه می‌یابد.
وی ضمن این که از همه رسانه‌های گروهی و نهاد‌ها و مسئولین و دست‌اندرکاران راهپیمایی خواست که از این مساله به سادگی نگذرند، افزود: من از مصادر امور می‌خواهم که توجه داشته باشند، قضیه کشتن یک نفر نیست، قضیه کشتن یک حزب‌اللهی نیست، قضیه توهین به مسجدالاقصی نیست، توطئه علیه کیان اسلام است، امروز کنار قدس مسلمانان را می‌کشند فردا کنار مکه خواهند کشت.
امروز مسجدالاقصی را به روی شما می‌بندند فردا همه مساجد را خواهند بست. وی با اشاره به حضور نیروهای آمریکائی در سرزمین‌های اسلامی و فریاد جمهوری اسلامی علیه این حضور گفت: آمریکا کنار مسجدالحرام چه می‌کند؟ مگر فقه شما نگفته است که ورودشان حرام است؟ ای مسلمانان چرا نشسته‌اید؟ چرا آگاه نیستید؟ چرا راهپیمائی اعلام نمی‌کنید؟ چرا عزای عمومی نمی‌گیرید؟
آیت‌الله صانعی افزود: من مصالح امور را نمی‌دانم بعهده مسئولین است ولی قضیه، قضیه‌ای نیست که عزای عمومی و تعطیل اعلام نشود. البته مسئولین در این قضیه وارد شده‌اند ولی باید زیباتر و نیکوتر عمل کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت افزود: من به رهبر انقلاب عرض می‌کنم امروز فرزندان اسلام برای هرگونه جانبازی و فداکاری آماده‌اند شما دستور بدهید و اعلام حکم ولایی بکنید من به عنوان یک طلبه قم با ده هزار جوان شلاق خورده و جبهه رفته در محضر شما برای اجرای فرمان حاضر می‌شویم. مصادر امور هم بدانند نقشه‌های اسلام آمریکائی در حال شکل گرفتن است هر چند به حول و قوه الهی نقشه گذاریشان به نابودی کشانده می‌شود. فرزند انقلاب اگر ضربه بخورد، حزب‌الله اگر ضربه بخورد دست از اسلام بر نمی‌دارد و باز هم سینه‌اش را سپر می‌کند.
البته شلاق خورده‌ها و رنجدیده‌ها و نسل جوان، نه متحجران دیروز و سیاست‌بازان امروز این حزب‌اللهی است که هر چقدر ضربه بخورد می‌ایستد و در مقابل خطرات تهدیدکننده علیه اسلام بپا می‌خیزد و از همه چیزش می‌گذرد متحجران و راحت‌طلبان بدانند آنهایی که دیروز می‌گفتند شیشه‌های سینماهایی که می‌شکند ضامنش کیست و امروز به تمام معنی انقلابی شده‌اند، خیال نکنند که فرزندان انقلاب و شلاق خورده‌ها عقب نشسته‌اند. حوزه علمیه نخواهد گذاشت آخوندهای متحجر آنهایی که فرزندان ملت را مسخره می‌کردند، بیایند.
آیت‌الله صانعی سپس با اشاره به حکم غیر متغیر امام درباره سلمان رشدی و موضعگیریهای راحت‌طلبان و سیاست‌بازان در قبال این حکم، افزود: لعنت بر روابط با غربی که به قرآن هتک شود، لعنت بر روابط با آمریکائی که حیثیت اسلام را از بین می‌برد. به حکم اسلام و قرآن همه مسلمانان موظفند تمام مراکز آمریکا و اسرائیل را به خطر بیندازند و آنجاها را ناامن کنند.
آیت‌الله صانعی در پایان گفت: مجلس در راس امور است، ضربه زدن به مجلس هتک به مجلس و خیانت به مجلس، خیانت به احکام حکومتی و بلکه شریعت اسلام است و سنت سیئه در مجلس گذاشتن، گناهی نابخشودنی است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات