تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۲  ، 
کد خبر : ۲۲۶۹۲۹
بمناسبت حلول عید سعید قربان مخابره شد

تلگرام تبریک نخست‌وزیر به محضر امام


به مناسبت حلول عید سعید قربان آقای میرحسین موسوی نخست‌وزیر تلگرام تبریکی به محضر امام خمینی رهبر انقلاب و بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران مخابره کرد.
متن تلگرام بدین شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم ـ محضر مقدس رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خمینی مدظله‌العالی.
حلول عید سعید قربان را که روز تسلیم کامل انسان در برابر خداوند قادر و روز استقبال از شهادت در قربانگاه و در راه عشق به معبود می‌باشد، از طرف خود و اعضای هیات دولت به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
ملت مسلمان و آزاده ایران که تحت تعالیم عالیه اسلام و با اطاعت از فرامین امام بزرگوار خود در طول تاریخ استقلال را برای اولین بار تجربه کرده است، در راه حفظ این دستاورد عظیم اسلامی و سیاسی ـ اجتماعی، عزیزان و فرزندان بیشماری را تقدیم پیشگاه الهی نموده و می‌نماید. عید قربان امسال مع‌الاسف با قربانی شدن جمع کثیری از مسلمانان مظلوم و بی‌پناه لبنانی و فلسطینی بدست صهیونیسم غاصب و ادامه تجاوز صدام به ایران اسلامی و کشتار غیر نظامیان بی‌گناه متقارن گشته است.
امیدوارم آمال و خواست‌های دیرینه آن رهبر بزرگ، مبنی بر دستیابی مسلمانان جهان به وحدت کلمه تحت پرچم لااله‌الا‌الله بمنظور درهم کوبیدن ظلم و تجاوز قدرتهای شیطانی و نابودی صهیونیسم جنایتکار مورد اجابت درگاه احدیت قرار گیرد.
از خداوند متعال برای جنابعالی سلامت و طول عمر و برای مسلمین مجد و عظمت مسئلت می‌نمایم.
ملتمس دعای خیر ـ میرحسین موسوی، نخست‌وزیر جمهوری اسلامی ایران.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات