تهران - خبرگزاری پارس:
سیدابوالحسن بنیصدر رئیسجمهور و فرمانده کل قوا که عازم جبهههای جنگ در خوزستان بود، ساعت 10 صبح دیروز با امام خمینی رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد. بگزارش خبرگزاری پارس دکتر بنیصدر در این دیدار گزارشی از آخرین رویدادها و تحولات مملکتی و جبهههای جنگ را تقدیم امام امت کرد.
رئیسجمهوری در پایان این دیدار در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری پارس گفت: وضع نیروهای رزمنده جمهوری اسلامی ایران بطور کلی در تمام جبهههای جنگ خوب است انشاءالله پیروزی هم از آن ماست.