تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۴  ، 
کد خبر : ۲۲۶۹۵۰

پیام مهم فرزندان مجاهد نستوه حضرت آیت‌الله طالقانی به ملت ایران


روز گذشته پیام مهمی از سوی سه تن از فرزندان مجاهد نستوه، اباذر زمان، حضرت آیت‌الله طالقانی خطاب به ملت قهرمان ایران صادر شد.
در این اطلاعیه دختران مجاهد نستوه حضرت آیت‌الله‌ طالقانی انتساب اطلاعیه‌ای که در سطح شهر منتشر شده (و ضمن آن از مردم خواسته شده بعنوان حمایت از مجاهدین خلق از برگزاری مراسم بزرگداشت مجاهد نستوه حضرت آیت‌الله طالقانی خودداری کند) بخود را تکذیب کرده‌اند فرزندان مجاهد نستوه حضرت آیت‌الله طالقانی ضمن اشاره به سخنانی از حضرت آیت‌الله طالقانی مراتب اعتقاد شدید و ایمان قلبی خود را به رهبری و زعامت امام خمینی ابراز و اعلام داشته‌اند.
پاره‌ای معتقدند که نشر اطلاعیه‌ای که در سطح شهر منتشر شده و ضمن آن از مردم خواسته شده تا از برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله طالقانی خودداری کنند، مربوط به مسعود رجوی است.
مسعود رجوی در تدارک یک بازی سیاسی جدید علیه انقلاب اسلامی ایران است. باعتقاد پاره‌ای، امسال مراسم بزرگداشت آیت‌الله طالقانی علیرغم همه تهدیدها برگزار خواهد شد و راه طالقانی که همان راه امام است پیروان خود را خواهد داشت.
بگزارش خبرنگار دانشگاهی ما، امسال دانشجویان مسلمان و معتقد به انقلاب اسلامی مراسم بزرگداشت حضرت آیت‌الله طالقانی را همراه با تجلیل از خدمات او و تبیین رنجی که از منافقان می‌کشید برگزار خواهد شد. یک دانشجو به خبرنگار ما در این رابطه اظهار داشت «توطئه‌‌‌ای برای ترور شخصیت مجاهد نستوه حضرت آیت‌الله طالقانی وجود دارد ولی کور خوانده‌اند حضرت آیت‌الله طالقانی خودش راه خودش را مشخص کرده بود. راه او راه امام و راه اسلام بود نه راه مارکسیسم.
متن پیام فرزندان آیت‌الله طالقانی بشرح زیر است:
بسمه‌تعالی
«آقای طالقانی یک عمر در جهاد و روشنگری و ارشاد گذراند...
او برای اسلام به منزله حضرت اباذر بود... من به امت اسلم و ملت ایران این ضایعه بزرگ را تسلیت می‌گویم «امام خمینی» «رهبری و شخصیت رهبر بقدری قاطع بقدری دارای ایمان و حس‌نیت است که کمتر می‌توانید شما رهبری مثل آیت‌الله العظمی خمینی پیدا کنید.
من هر وقت احساس ضعف میکنم گاهی یاس برایم پیش می‌آید از چنین رهبری قاطعیت، توکل و ایمان و خلوص او الهام میگیرم...
آیت‌الله طالقانی
بدینوسیله به اطلاع عموم ملت مسلمان و مبارز ایران می‌رساند نامه‌ای که اخیرا درباره پدرمان مجاهد نستوه مرحوم آیت‌الله طالقانی صادر شده بود به هیچوجه ارتباطی با ما نداشته اعتقاد شدید و ایمان قلبی خود را به رهبری و زعامت امام خمینی همانطوریکه پدر به کرات توصیه و سفارش نمودند ابراز می‌داریم.
وحیده طالقانی
طیبه طالقانی
طاهره طالقانی

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات