دکتر سیدابوالحسن بنیصدر رئیسجمهوری و فرمانده کل قوا صبح امروز به تهران وارد و سپس مستقیما به اقامتگاه رهبر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی رفته و با ایشان گفتوگو و مذاکره کرد.
علی موسوی گرمارودی مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیسجمهوری ضمن در اختیار گذاشتن خبر بالا گفت که هنوز از مذاکرات رئیسجمهوری و رهبر انقلاب اسلامی اطلاعی در دست نیست.
خبرنگار سیاسی کیهان مینویسد: حضور دکتر بنیصدر در تهران و ملاقات با امام احتمالا به مسائلی که اخیرا در جبهههای جنگ و همچنین داخل کشور روی داده است ارتباط دارد.