تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۵  ، 
کد خبر : ۲۲۷۲۰۱

صدام خواستار تجدید روابط با لیبی شد


سرهنگ معمر قذافی رهبر لیبی، جمعه گذشته نامه‌ای از صدام حسین دریافت کرد. بر اساس گزارش بولتن روزانه خبرگزاری جماهیری لیبی که در تهران منتشر می‌شود، این نامه توسط عبدالسلام الزقعار دبیر امور نفت لیبی که برای شرکت در مراسم سالروز روی کار آمدن حزب بعث «14 ژوئیه» به بغداد عزیمت کرده‌بود، تسلیم قذافی شد.
بنابه‌این گزارش، نامه مذکور به مسئله جنگ عراق علیه ایران و نیز مسئله برقراری روابط مجدد میان لیبی و عراق ارتباط دارد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات