تهران- خبرگزاری پارس: طی تلگرام واصله از سفارت جمهوری اسلامی ایران در مکزیکوسیتی «دلریو» خبرنگار روزنامه «السلدی مکزیکو» که به ایران اعزام شده بود، در مقاله مفصلی تحت عنوان «صدها هزار فدائی داوطلب جنگ در خط مقدم جبهه شدهاند» مینویسد: شاید تعجبآور باشد، اگر برای شما بازگو کنم که صدها هزار نفر که بعضی از آنها از شعاع هزار کیلومتری پایتخت به تهران آمدهاند، مراکز نظامی را تحت فشار قرار دادهاند تا هرچه زودتر آنان را به جبهههای جنگ با عراق اعزام کنند. اختلافات مکتبی بین گروهها و دستجات سیاسی، بکلی مدفون شده است و تمامی جمعیت و گروهها در یک جبهه مشترک علیه عراق متحد شدهاند. تعداد زیادی از افسرانی که بعلل مختلف بعد از انقلاب از کار بر کنار شده بودند، تقاضای اعزام به جبهههای جنگ را کردهاند. همچنین هیچ نوع مضیقهای که اثر جنگ را نشان دهد در تهران بچشم نمیخورد.