عباس عبدی گفت: «اصلاحات نیروهای حاملی دارد و هیچگاه آن را نباید روی محوریت خود تعریف کنیم.»
به گزارش ایسنا، این عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت که در دانشگاه تربیت مدرس و در جمع اعضای انجمنهای اسلامی دانشجویان دانشگاههای تهران سخن میگفت، افزود: کسانی که در طیف اصلاحات جلوتر هستند، نباید آنهایی را که عقبتر هستند نادیده گرفته و حذفشان کنند، چون اینگونه حذف کردن کمکی به تقویت و قدرت اصلاحات نمیکند بلکه باعث تضعیف آن میشود.
وی افزود: وقتی که بخشهای ضعیفتر جنبش اصلاحی را نقد کنیم و خواهان حذف آنها شویم که آنها اصلاحطلب نیستند و باید کنار بروند فکر نکنیم که از این طریق اصلاحات را خلوص بیشتری میبخشیم بلکه اصلاحات را در واقع تضعیف میکنیم. عبدی تصریح کرد: «جریان پویا و فعال، جریانی است که در نهایت به انشعاب میرسد شاید این مطلب برای بعضیها جذاب نباشد چرا که فکر میکنند همه باید وحدت و انسجام داشته باشند و یکجور فکر کنند در صورتی که جریانی که همه یکجور فکر کنند، جریان مزخرفی است.»