تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۷  ، 
کد خبر : ۲۳۳۰۵۹
فرماندهان ارشد نظامی عنوان کردند

انرژی نهفته برای نابودی رژیم صهیونیستی


سناریوی زنجیره‌ای اخیر علیه کشورمان که بخشی از آن با تهدیدهای پوچ رژیم صهیونیستی در خصوص اقدام نظامی علیه کشورمان همراه بوده با واکنش‌های محکمی از سوی فرماندهان ارشد نظامی کشور مواجه شده است. واکنش‌هایی که نشان‌دهنده آمادگی کامل نیروهای نظامی برای پاسخ به هر تهدیدی است. پاسخی که سرانجامی جز نابودی کامل رژیم اشغالگر قدس به همراه ندارد.
اشتباه اسرائیل در قبال ایران آرزوی بزرگ ماست
در همین خصوص فرمانده نیروی هوافضای سپاه در خصوص تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران، گفت: خیلی وقت است انرژی نهفته‌ای وجود دارد که علاقه‌مندیم با خرج آن، دشمنان اسلام را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ بفرستیم.
به گزارش فارس سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با رد برخی شبهات مبنی بر دخالت سرویس‌های خارجی در حادثه اخیر یکی از پادگانهای سپاه، گفت: خود آنها هم بخوبی می‌دانند که این اتفاق، یک حادثه کاری بوده و خیلی هم خوشحال نباشند چون به هر حال امثال شهید تهرانی‌مقدم در مجموعه سپاه بسیار زیاد است. حاجی‌زاده در خصوص تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران نیز اظهار داشت: از آرزوهای بزرگ ما این است که آنها دست به این کار بزنند چون خیلی وقت است انرژی نهفته‌ای وجود دارد که علاقه‌مندیم آن را خرج کنیم و دشمنان اسلام و مسلمین را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ بفرستیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان تصریح کرد: ارتقای توان موشکی ما به هیچ وجه متوقف نمی‌شود و این کار برای همیشه ادامه خواهد داشت.
امریکا جرئت حمله به ایران را ندارد
سردار همدانی در گردهمایی ۵ هزار نفری بسیجیان اصناف و اتحادیه‌های تهران بزرگ اظهار کرد: یک پیام چنین گردهمایی‌هایی، فرامنطقه‌ای و بین‌المللی است و این گردهمایی‌ها یک پیام داخلی نیز دارد، در این همایش‌ها ما به فرمانده معظم کل قوا، سکاندار انقلاب که انقلاب ما را تاکنون به سلامت گذرانده‌اند پیام می‌دهیم که همیشه با شما هستیم. وی خطاب به حاضران اظهار کرد: شعاری که باید اینجا محکم سر داده شود و این سالن را به لرزه درآورد شعار مرگ بر آمریکا است، چراکه ما دائم با شیطان در حال جنگیم و امروز نماد شیطان آمریکا، ‌کاخ سفید،‌اوباما و همکارانش است. همدانی همچنین تاکید کرد: ‌اگر ما انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن فتنه‌ها را یکی پس از دیگری به سلامت گذراندیم به خاطر وجود مردم بوده است.
همدانی با بیان اینکه همه تحولات جهان حول محور ملت ما می چرخد تصریح کرد:  آمریکایی‌ها و نظام سرمایه‌داری همواره ما را به حمله تهدید می‌کنند و پرونده حمله به ایران که روزی سر میز بوش بود هنوز سر میز اوباما هست. اما این‌که حمله نمی‌کنند به خاطر این است که آن‌ها جرات ندارند، برق‌گرفتگی آن‌ها از دفاع مقدس هنوز آن‌ها را دچار لرزه کرده است. این‌ها که می‌گویم شعار نیست این‌ها حر‌ف‌های خودشان است.
اسرائیل نگران بیداری افکار عمومی باشد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین هم با اشاره به ابراز خوشحالی صهیونیست‌ها از انفجار در پادگان سپاه گفت: اسرائیلی‌ها به فکر درمان مشکلات خودشان در منطقه و جهان باشند؛ چرا که مقاومت مردم به پا خاسته در منطقه علیه این رژیم غاصب یک حادثه ریشه‌ای است.
به گزارش مهر، سردار محمدرضا نقدی، در خصوص ابراز خوشحالی رژیم صهیونیستی از انفجار در یکی از پادگان‌های سپاه که منجر به شهادت سردار حسن تهرانی مقدم و برخی همکارن وی شده بود، اظهار داشت: اسرائیلی‌ها می‌توانند از هر حادثه‌ای که برای ما اتفاق می‌افتد ابراز خوشحالی کنند، اما این حوادث ریشه‌ای نبوده و فقط یک مشکل فنی بود که می‌توانست در هر نقطه‌ای از جهان رخ دهد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به اینکه این حوادث فنی هیچگاه برای کشورمان به عنوان تهدید محسوب نمی‌شود، گفت: اسرائیلی‌ها به جای خوشحالی از این موضوع به فکر درمان مشکلات خودشان در منطقه و جهان باشند، زیرا مقاومت مردم به پا خاسته در منطقه علیه این رژیم غاصب یک حادثه ریشه‌ای است. نقدی در ادامه افزود: حادثه‌ای که می‌تواند سرنوشت کشورها را رقم بزند افکار عمومی مردم است. امروز در منطقه افکار عمومی پشتوانه جمهوری اسلامی است و حتی در جنبش وال استریت که در قلب ایالات متحده آمریکا شکل گرفته است مردم پرچم اسرائیل را به آتش می‌کشند و این اتفاقی است که آمریکا و اسرائیل باید از آن ناراحت باشند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به برخی خصوصیات اخلاقی شهید حسن تهرانی مقدم اشاره و تصریح کرد: حاج حسن مقدم عاشق اهل بیت به ویژه حضرت زهرا(س) بود. از دیگر خصوصیات این شهید بزرگوار عشق او به ولایت و مقام معظم رهبری بود به طوری که ایشان نام مقام معظم رهبری را بدون ذکر «حضرت» بر زبان جاری نمی‌کردند و در آخر اینکه شهید مقدم عاشق شهادت بود و سرانجام به آرزویش رسید.
 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات