جناب آقای رئیسجمهور وقتی شما از پاریس آمدید من سرسخت طرفدار شما بودم و از شما در مقابل مخالفین دفاع میکردم ولی پس از آنکه شما در مقابل نماینده امام در ساوه که نماینده مردم نیز شد سخت جبهه گرفتید و کم کم مشکوک شدم و هنگامیکه دکتر رضازادگان نماینده شما برای بررسی به ساوه آمد مستقیماً به خانه بزرگترین فئودال شهر وارد شد و ناهار را با او خورد و مردم که برای بیان مشکلات در مسجد جامع گرد آمده بودند نماینده شما برای تحقیق به پاسگاه ژاندارمری زرند رفته و آنجا نیز فئودالها اطلاعات لازم را در اختیار ایشان قرار دادند و بالاخره توانستند انتخابات مرحله اول را باطل کنند ولی آیا نماینده مردم تغییر میکند؟! و آیا کسی میتواند یک فئودال را بعنوان نماینده مردم جا بزند آیا اکثریت قاطع انتخابات چه اشکالی داشت که آنرا ابطال کردید آیا غیر از خانها و فئودالها کسی دیگر از این انتخاب ناراضی بود که آنهم دلیل حسن انتخاب است ما مطمئناً میدانیم بار دیگر نماینده مردم با اکثریت بیشتری انتخاب میشود ولی فئودالها بخیال خام خود میخواهند ساوه را به پاوه تبدیل کنند ولی صددرصد موفق نخواهند شد. باشد که ما هشدار داده و مسئولیت را از خود رفع کرده باشیم.
انجمن زاویه زرند ساوه