تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۲  ، 
کد خبر : ۲۳۵۷۱۷

مادر گروگان آمریکائی از ملت ایران عذرخواهی کرد


 «باربارا تیم» مادر یکی از گروگانهای آمریکائی دیروز در جریان مصاحبه ابوالحسن بنی‌صدر رئیس‌جمهوری طی سخنان کوتاهی از حمله نظامی آمریکا به ایران عذرخواهی کرد.
وی گفت: من از جانب خود و اقوام سایر گروگانها به شما می‌گویم که از عمل دیروز رئیس‌جمهور آمریکا متأسفیم و از شما عذرخواهی میکنیم.
وی افزود: با ما در ایران بسیار خوشرفتاری شده و همه جا ما با گرمی زیاد مردم روبرو شدیم. من از اینکه اجازه دادند با فرزندم ملاقات کنم تشکر میکنم.
خانم «تیم» در پایان سخنانش گفت: حتی پس از اقدامی که از سوی آمریکا انجام شده در ایران با ما بخوبی رفتار میشود.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات