دیروز سرپرست عملیات و نمایندگان پیشمرگان مسلمان کرد سنندج با دکتر ابوالحسن بنیصدر رئیسجمهوری دیدار و گفتگو کردند.
بنا به گزارش خبرنگار خبرگزاری پارس پیشمرگان مسلمان کرد در این ملاقات ضمن مطرح ساختن مسائل و مشکلات خود با رئیسجمهوری گزارشی از نحوه عملیات خود در غرب کشور به ایشان دادند و رئیسجمهوری ضمن رهنمودهائی از آنها خواست تا همیشه حرکت اسلامی داشته باشند و هیچگاه زور را وسیله کار خود قرار ندهند.