هاواناـ خبرگزاری فرانسهـ دکتر ابراهیم یزدی وزیر امور خارجه ایران روز گذشته در یک مصاحبه با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که دولت متبوع وی از پیشنهاد قطعنامه مبنی بر اخراج مصر از جنبش کشورهای غیرمتعهد حمایت خواهد کرد.
دکتر یزدی سپس در مورد تصویب عضویت کامبوج در این جنبش اظهار داشت که با توجه به اوضاع فعلی این کشور صلاح در این است که بررسی در این زمینه ببعد و پس از شناخت عواملی که واقعا در این کشور قدرت را در دست دارند موکول گردد.
وزیر امور خارجه ایران در پایان پیرامون مسئله صحرای باختری اظهار داشت که ایران کلیه تصمیمات کنفرانس سران مونرویا را که بنفع تشکیل خودمختاری در صحرا باشد محترم خواهد شمرد.