تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۴  ، 
کد خبر : ۲۳۸۷۷۴
با انتشار اطلاعیه گروهک فدائیان درباره سلسله جلسات با شورای هماهنگی راه سبز صورت گرفت

تأیید افشاگری «وطن ‌امروز»


در پی افشاگری «وطن‌امروز» درباره سلسله جلسات محرمانه شورای هماهنگی راه سبز امید با گروهک الحادی فدائیان خلق، هیات سیاسی‌ـ اجرایی این گروهک در اطلاعیه‌ای تلویحا این جلسات را تایید کرد. این در حالی است که رجبعلی مزروعی از اعضای «شهرسا» پیش از این با صدور اطلاعیه‌ای پرتناقض هرگونه جلسه 3 نفره با کادر رهبری گروهک فدائیان را منکر شده بود! «وطن‌امروز» در گزارش خود تاکید کرده بود، این جلسات به صورت جداگانه با حضور مزروعی، واحدی و امیرارجمند برگزار شده است.
افشاگری «وطن‌امروز» موجب شد اعضای این گروهک لب بگشایند و در یادداشت‌ها و نامه‌هایی خطاب به سران خود، انتقادات شدیدی را نسبت به دعوت از اعضای شورای هماهنگی «راه سبز» که آنها را نوکیسگان خوانده بودند، به عمل آورند؛ این بگومگوهای رفقای مارکسیست هنوز ادامه دارد اما پس از گذشت 6 روز از افشاگری «وطن‌امروز» و سکوت کادر رهبری گروهک در این مدت سرانجام هیات سیاسی- اجرایی این گروهک مجبور به واکنش شد.
در اطلاعیه گروهک فدائیان خلق آمده است: «روزنامه «وطن‌امروز»، روزنامه کیهان و تعداد زیادی از سایت‌های حکومتی در روز‌های گذشته سلسله گزارش‌هایی را با عناوین مختلف از جمله با عنوان «تماس شیطانی‌» (شماره روز 2 اسفندماه «وطن‌امروز») درباره مناسبات سازمان ما با فعالان و چهره‌های مورداعتماد جنبش سبز منتشر کرده‌اند».
این اطلاعیه در تایید تلویحی این جلسات به نوعی که رجبعلی مزروعی اسطوره صداقت و راستی (!) کاملا متلاشی نشود، می‌افزاید: «درباره مناسبات سازمان ما با سایر نیرو‌های سیاسی لازم است بار دیگر تاکید کنیم: سال‌هاست که سازمان ما خواهان گفت‌و‌گوی فعال و مثمرثمر با طیف‌های مختلف سیاسی کشور بوده است. این گفت‌و‌گو‌ها به شناخت بهتر طرفین از اهداف و مقاصد و روش‌های طرفین کمک کرده است. ارگان‌های امنیتی رژیم از نزدیکی و همکاری نیرو‌های جنبش اعتراضی بشدت آشفته‌اند. آنها تاکنون به آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی و حامیانشان فشار آورده‌اند که با نیرو‌های سکولار مرز بکشند و با آنها وارد گفت‌و‌گو و همکاری نشوند».
گروهک فدائیان در ادامه سعی می‌کند محرمانه بودن جلسات را منکر شود و به چند جلسه آشکار اشاره می‌کند که «وطن‌امروز» به آنها نیز اشاره کرده بود تا به نوعی هم ملاحظات شورای هماهنگی راه سبز را رعایت کرده باشد و هم مطالبات و سوالات آنان درباره افتضاح و رسوایی پیش آمده را بدین‌گونه رفع و رجوع کند: «آنچه در گزارش و مطالب روزنامه «وطن‌امروز» و دیگر سایت‌ها آمده است، مطالب ساختگی ارگان‌های امنیتی رژیم ایران است. ارگان‌های امنیتی رژیم گفت‌و‌گو‌های علنی در اتاق پالتاکی سازمان را جلسات غیرعلنی جا زده و مطالب مطروحه در آن گفت‌و‌گو‌ها از جانب سخنرانان را جعل کرده و به حساب اعترافات «عضو سفید» گذاشته‌اند.
ما در سازمان «عضو سفید» نداریم، کسی را هم برای اطلاع‌رسانی از خارج به داخل کشور اعزام نکرده‌ایم و نیازی هم به این امر نداریم. دستگیری «عضو سفید»، اعترافات او در بازجویی‌ها و وعده نمایش «فیلم اعترافات» در تلویزیون، توطئه علیه سازمان ما و فعالان جنبش اعتراضی است که توسط ارگان‌های امنیتی تدارک دیده شده است».
لازم به یادآوری است، در توافقات به عمل آمده میان اردشیر امیرارجمند (سخنگوی شهرسا) و گروهک فدائیان قرار بوده جلسات مذکور ضبط نشود اما میزبان خلف‌وعده کرده و همه جلسات را مخفیانه ضبط می‌کند لذا این فراز از اطلاعیه هیات سیاسی‌ـ‌ اجرایی گروهک و انکار «عضو سفید» در توجیه علت درز محتوای این سلسله جلسات محرمانه دوخت و دوز شده است.
گدایی ‌فتنه و کنفرانس واشنگتن
جلسات گدایی «شورای هماهنگی راه سبز امید» از گروهک‌های الحادی، تروریست، سلطنت‌طلب، بهایی و... طبق پروژه آمریکایی طرح اتحاد اپوزیسیون علیه جمهوری‌اسلامی برگزار می‌شود که جلسه اعضای «شهرسا» با گروهک فدائیان خلق از این جمله است.
در همین راستا، کنفرانس واشنگتن با حضور طیف‌های مختلف از گروهک‌های تروریست تا سلطنت‌طلب تحت عنوان طنز «گذار به دموکراسی» قرار است 12 و 13 اسفندماه برگزار ‌شود.
عناصر به اصطلاح ایرانی کمیته برنامه‌ریزی این کنفرانس شامل این وطن‌فروشان می‌شود:
علی افشاری، احمد باطبی، فاطمه حقیقت‌جو، کورش صحتی، فریبا داوودی‌مهاجر، ستاره درخشش، مهرانگیز کار، شیرین عبادی، مهران براتی، محمد تهوری، امیرحسین گنج‌بخش و یوسف یزدی.
همچنین عده‌ای از فراخوان شده‌ها عبارتند از: محسن آرمین، شهریار آهی، جمشید اسدی، محمدجواد اکبرین، اردشیر امیرارجمند، هوشنگ امیراحمدی، عبدالعلی بازرگان، حسین باستانی، حسین بشیریه، ابوالحسن بنی‌صدر، مسعود بهنود، بهروز بیات، احمد تقوایی، جعفر توفیقی، امیرحسین جهانشاهی، علیرضا جعفرزاده، بیژن حکمت، عباس حکیم‌زاده، مهرداد خوانساری، محمدرضا خاتمی، مهدی خان‌باباتهرانی، احمد رأفت، حمید دباشی، مهرداد درویش‌پور، محسن سازگارا، هما سرشار، عبدالکریم سروش، احمد سلامتیان، رکسانا شاپور، پدیده ثابتی، محمدرضا شجریان، حسن شریعتمداری، علی شکوری‌راد، پرویز شوکت، صادق صبا، محبوبه عباسقلی‌زاده، خالد عزیزی، یوسف عزیزی بنی‌طرف، نادر عصار، اکبر عطری، کاظم علمداری، رضا علیجانی، ابوالفضل فاتح، امیرعباس فخرآور، اسکندر فیلابی، سعید قاسمی‌نژاد، سعید قائمی، کریم قصیم، مرتضی کاظمیان، محسن کدیور، بیژن کریمی، بهزاد کریمی، کاظم کردوانی، تقی کروبی، نازیلا گلستان،‌ اکبر گنجی، عبدالکریم لاهیجی، محسن مخملباف، رجبعلی و حنیف مزروعی، نریمان مصطفوی، علی‌اکبر موسوی‌خوئینی، عطاءالله مهاجرانی، عبدالله مهتدی، سراج‌الدین میردامادی، عباس میلانی، محسن‌نژاد، مهدی نوربخش، اسماعیل نوری‌اعلا، علیرضا نوری‌زاده، محمد نوری‌زاد، فرخ نگهدار، مجتبی واحدی، مهدی یحیی‌نژاد، ابراهیم یزدی و حسن یوسفی‌اشکوری.
برخی فراخوان‌شده‌ها از آنجا که امکان سفر به آمریکا را ندارند، از آنها خواسته شده با ارسال پیام یا مقاله در کنفرانس حضور داشته باشند. هزینه‌های برگزاری این نشست را بنیاد NED وابسته به سازمان «سیا» برعهده دارد.
منافق و ساواکی و بهایی دور هم جمعند!
طیف افراد دعوت‌شده به این کنفرانس، جوک «گذار به دموکراسی» را بیش از پیش نمایان می‌کند. از سرکردگان طاغوت تا سران گروهک‌هایی که دستشان به خون ملت ایران آغشته است؛ و از ملحدین تا فاحشه‌ها، طیف‌ رنگارنگی از خائنان به ملت ایران را تشکیل می‌دهند که به دعوت سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) و با پادویی شورای هماهنگی راه سبز و اتاق فکر فتنه قرار است در قبله آرا و عقاید خود، واشنگتن‌دی‌سی دور هم جمع شوند. «وطن‌امروز» بخشی از سوابق فراخوان‌شدگان به واشنگتن را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.
1- ستاره درخشش: در کمیته برنامه‌ریزی کنفرانس حضور دارد، پیش‌تر مسؤول بخش فارسی صدای آمریکا بوده. سلطنت‌طلب و از ضدانقلاب‌های باسابقه است. تبعه آمریکاست و پدر او از وزرای حکومت پهلوی بوده است.
2- پدیده ثابتی: هم‌اکنون سخنگوی جامعه جهانی بهائیت است. گفته می‌شود از بستگان پرویز ثابتی، سخنگوی ساواک است. «وطن‌امروز» در آینده اطلاعات خواندنی درباره این فرد و ارتباطات او منتشر خواهد کرد.
3- سعید قائمی: از کادر‌های منافقین
4- علیرضا جعفرزاده: سخنگوی سازمان منافقین در اروپا
5- اسکندر فیلابی: مسؤول کمیسیون ورزش منافقین
6- کریم قصیم: سخنگوی شورای ملی مقاومت وابسته به سازمان منافقین
7- عبدالله مهتدی: سرکرده گروهک کومله و از عناصر مرتبط با جریان فتنه در خارج از کشور. نامبرده با عناصر سلطنت‌‌طلب و عوامل سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه مکرراً در تماس است. در اروپا و کردستان عراق سکونت دارد و اخیرا از سوی میز ایران وزارت خارجه انگلستان برای ابلاغ یکسری برنامه‌ها و اعطای بسته کمک‌ها احضار شده است.
8- حسین باستانی: از اعضای دفتر اطلاعات و اخبار ریاست جمهوری در دوره خاتمی. محل سکونت او فرانسه اما محل کار او انگلیس است. هفته‌ای 5 روز به لندن می‌آید. مرتبط با عناصر سلطنت‌طلب و از دست‌اندرکاران اصلی سایت روزنت و نویسنده سابق روزنامه‌های زنجیره‌ای است.
9- حسین بشیریه: استاد سابق دانشگاه تهران و تئوریسین براندازی نرم. عناصر شاخص اصلاح‌طلب نظیر سعید حجاریان، عباس عبدی، اکبر گنجی و مصطفی تاج‌زاده از شاگردان او بوده‌اند. او هم‌اکنون ساکن آمریکاست.
10- رکسانا شاپور: در گذشته مسؤول روابط‌عمومی سفارت انگلستان در تهران بوده است.
11- صادق صبا: مدیر بخش فارسی تلویزیون بی‌بی‌سی که رسوایی تجاوز به پونه قدوسی، مجری بی‌بی‌سی فارسی را در پرونده خود دارد. دریافت رشوه از فرح پهلوی در ازای برنامه‌سازی سفارشی از دیگر شاهکارهای مدیریتی او است. گفته می‌شود زیرمیزی‌های دریافتی در بی‌بی‌سی را به واسطه برخی بستگان در کار خرید و فروش ملک در رشت انداخته است. او در زمان تحصیل در لندن به استخدام سرویس اطلاعات بریتانیا (MI6) درمی‌آید. همکاری گسترده او با اصلاح‌طلبان از سال 78 شروع شده و در زمان فتنه 88 به اوج خود رسیده است. «وطن امروز» در آینده خواندنی‌های جذابی از این عنصر ماجراجو منتشر خواهد کرد. لازم به ذکر است، در شماره‌های آتی مختصری از سوابق دیگر فراخوان‌شدگان به کنفرانس واشنگتن در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات