تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۱  ، 
کد خبر : ۲۵۹۴۴۱

مشایی: تشکیل «بنیاد بهار» از طرف ما نیست

اسفندیار رحیم مشایی از تشکیل بنیادی به نام «بنیاد بهار» از سوی دولت ابراز بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش ایسنا، مشاور رییس‌جمهور در حاشیه ورود رییس‌جمهور به فرودگاه مهرآباد تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره اینکه گفته می‌شود وی و احمدی‌نژاد به دنبال تشکیل «بنیاد بهار» هستند، گفت: تاکنون از طرف ما اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.وی با ابراز بی‌اطلاعی از تشکیل این بنیاد اظهار کرد: ممکن است کسانی بخواهند این کار را انجام دهند ولی از طرف ما چنین کاری انجام نشده است.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات