
سایت انتخاب در گزارشی نوشت: رئیس جمهور منتخب را در جلسه روز یکشنبه مجلس، 18 نفر همراهی کردند. ناظران سیاسی این 18 نفر را مردان اصلی دولت آینده می دانند.به گزارش این سایت روحانی در این جلسه غیر رسمی چهره هایی را که از آنها به عنوان اعضای بالقوه کابینه اش یاد می شود، به همراه داشت و در سخنان خود هم از لزوم قانونگرایی و همکاری مجلس و دولت حرف زد. او خود را فرزند مجلس خواند اما در عین حال تاکید کرد که بر اساس قانون اساسی، دولت باید برنامه ریزی و اجرا کند. روحانی را هنگام ورود به صحن بهارستان محمدباقر نوبخت، حسین فریدون، علی ربیعی، محمدجواد ظریف، حسام الدین آشنا، اکبر ترکان، سیدمحمود علوی، محمدرضا نعمت زاده، زمانی نیا، علی عسگری، مرتضی بانک، فروزنده، محمود واعظی، محمد شریعتمداری، محمدرضا صادق، اسحاق جهانگیری ، محمد نهاوندیان و حجت الاسلام یونسی همراهی می کردند. در عین حال عباسعلی منصوری عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت و گو با خراسان در ارزیابی از این مسئله گفت: همراهانی که با آقای روحانی به مجلس آمده بودند مشاوران آقای روحانی بودند و بعید است این افراد همه کابینه آقای روحانی را تشکیل بدهند زیرا آقای روحانی بر جوان بودن کابینه تاکید دارند.